تصمیمی که صدای بازیکنان رئال مادرید را درآورد/ گل مال من است!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه، رئال مادرید موفق شد در یک بازی هیجان انگیز در نیمه نهایی رقابت های سوپر جام اسپانیا با نتیجه ۵-۳ اتلتیکو مادرید را در پایان ۱۲۰ دقیقه شکست دهد و به فینال برسد. بازی در ابتدا با نتیجه ۳-۳ در وقت قانونی پایان یافت و در وقت های اضافه رئال مادرید دو گل با تاثیر مستقیم خوسلو و براهیم دیاز، ستاره های تعویضی رئال، به ثمر رساند و به شکلی دراماتیک پیرو شد.

گل چهارم رئال در دقیقه ۱۱۶ با تاثیر خوسلو بدست آمد. این گل مهم و در نهایت پیروزی بخش رئال در ادامه به دلیل برخورد با بازیکن اتلتیکو گل به خودی ساویچ محسوب شد. خوسلو در پایان بازی به این موضوع معترض بود. "اگر گفت و گوی حین بازی را ببینید، خواهید دید که دنی از من می خواهد اولین ضربه را بزنم. خودم می دانم که توپ را به سمت دروازه هدایت کردم، بنابراین گل مال من است.

خبر مرتبط
استقبال از تیم فوتبال کشورمان در دوحه+فیلم

ویدیویی که کنفدراسیون فوتبال آسیا از ورود تیم ملی ایران به دوحه منتشر کرد.

او این پیروزی را هم به یک میهمانی سرد تشبیه کرد:"به هر حال یک دربی کمی سرد بود، مثل بازی مقابل هواداران اسپانیایی نیست. ما توسط رئالی های زیادی احاطه شده بودیم، اما به هر حال بازی ای بود که در آن شرکت کردیم و بردیم. آن هم با نتیجه بسیار خوب. اما واقعیت این است که بسیار خسته ایم."

 

 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.