حمله پهپادی اسرائیل به جنوب لبنان/ باران موشک‌ها هدایت‌شونده بر شهرک‌های لبنانی/ تداوم درگیری تل‌آویو و حزب‌الله در مرز+ فیلم

بر اساس گزارش شبکه «المنار» ارتش اسرائیل با استفاده از توپخانه، به اطراف شهرک‌های «کفرکلا»، «الطیبه» و همچنین شهر «الخیام» و دشت «مرجعیون» حمله کردند.

طبق این گزارش، اشغالگران با استفاده از توپخانه، به اطراف شهرک‌های «کفرکلا»، «الطیبه» و همچنین شهر «الخیام» و دشت «مرجعیون» حمله کردند.

خبرنگار المنار همچنین گزارش داد که پهپادهای رژیم صهیونیستی با موشک‌های هدایت‌شونده به محله «الجامعه» در شهرک «یارون» واقع در جنوب لبنان نیز حمله کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز با صدور بیانیه‌ای مدعی شد: «یک هسته تروریستی را در شهرک یارون لبنان هدف قرار دادیم و زیرساخت‌های نظامی حزب‌الله را بمباران کردیم».

پیش از این نیز جنبش مقاومت اسلامی لبنان بامداد پنجشنبه تایید کرد که چهار نفر از رزمندگان آن در جریان حمله صهیونیست‌ها به شهرک «الناقوره» به شهادت رسیدند. (جزئیات بیشتر)

حزب الله لبنان هر روز پس از طوفان الاقصی، در حمایت از ملت فلسطین، شهرک‌های صهیونیست‌نشین و مقرهای نظامیان صهیونیست را هدف حملات خمپاره‌ای، موشکی و توپخانه‌ای قرار می‌دهد.

با حملاتی که حزب الله و مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست‌نشین انجام می‌دهند، بخش اعظمی از شهرک‌های واقع در شمال فلسطین اشغالی تخلیه شده است؛ البته مسئولان تل‌آویو بارها مدعی شده‌اند که شرایط برای بازگشت صهیونیست‌ها در حال فراهم شدن است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.