حماس: اراده مقاومت، اشغالگران را شکست خواهد داد

«عبداللطیف القانوع» با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی و غیرنظامیان در نوار غزه و همچنین کشته شدن اسیران صهیونیست در جریان این حملات گفت: اسرای رژیم اشغالگر با همان خطری مواجه هستند که ملت فلسطین در نوار غزه را تهدید می‌کند و این اسیران از خطر حملات در امان نیستند.

خبرگزاری شهاب گزارش داد، وی گفت: بیش از ۷۰ درصد از شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، زنان و کودکان هستند. این رژیم جنایتکار به نسل کشی غیرنظامیان ادامه می‌دهد.

القانوع ادامه داد: گزارش گردان‌های شهید عزالدین القسام درباره تعداد اسیران صهیونیستی، یک اهرم قدرت در اختیار مقاومت برای مدیریت نبرد است و علاوه بر آن، گزینه‌های دیگری نیز برای شکست دشمن در اختیار دارد.

وی خاطرنشان کرد: حال مقاومت و گردان‌های القسام خوب است؛ اراده ما سخت‌تر و قوی‌تر از قدرت ویرانگر رژیم اشغالگر است و نبرد تا هر زمانی که به طول بیانجامد، این اراده دشمن را مغلوب خواهد کرد.

با ورود عملیات طوفان الاقصی به یازدهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، ارتش اسرائیل که از مقابله با رزمندگان فلسطینی مستاصل شده با بمباران جنون آمیز مناطق مسکونی، درمانی، مساجد و مکان‌های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه، ۲ هزار و ۸۳۷ فلسطینی که بیشتر آنها کودک و زن هستند را به شهادت رساند.

رژیم جعلی صهیونیستی که تاکنون تلاش‌هایش برای توقف عملیات مقاومت در سرزمین‌های اشغالی به جایی نرسیده و سران این رژیم هنوز در شوک شکست بی نظیر مقاومت فلسطین به سر می‌برند، همچنان غیر نظامیان فلسطینی را هدف قرار می‌دهند و به دنبال کوچ اجباری فلسطینیان با تبدیل کردن غزه به زمین سوخته می‌گردند.

بر اساس گزارش‌های رسمی تاکنون حدود ۱۲ هزار فلسطینی دیگر نیز در اثر بمباران‌های رژیم صهیونیستی زخمی شده‌اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.