فوت دانشجوی دختر دانشگاه شریف/ علت چه بود؟

در متن اطلاعیه دانشگاه صنعتی شریف آمده است: با قلبی اندوهگین درگذشت ناگهانی خانم مهسا حسنی مرند، دانشجوی دکترای علوم و فناوری نانو دانشگاه صنعتی شریف که در اثر سانحه رانندگی، دار فانی را وداع گفتند را تسلیت گفته و از درگاه ایزد منان برای آن مرحومه مغفرت الهی و برای سایر بازماندگان صبر و شکیبایی خواستاریم.

رسول جلیلی رئیس دانشگاه صنعتی شریف نیز در پیامی درگذشت ناگهانی مهسا حسنی مرند دانشجوی دکترای علوم و فناوری نانوی دانشکده شیمی این دانشگاه را تسلیت گفت.

در متن پیام جلیلی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ‌

صابران کسانی هستند که هرگاه مصیبتی به آنها رسد، می‌گویند: ما از آنِ خدا هستیم و به سوی او باز می‌گردیم.

درگذشت ناگهانی و غم‌انگیز سرکار خانم مهسا حسنی مرند دانشجوی دکترای علوم و فناوری نانوی دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف، موجب اندوه و تاثر فراوان اینجانب، دانشجویان، استادان و اهالی خانواده بزرگ دانشگاه گردید.

بدینوسیله، مراتب تسلیت و همدردی عمیق و خالصانه خود از این فقدان جانسوز را به نمایندگی از سوی خانواده دانشگاه صنعتی شریف به خانواده محترم ایشان ابراز می نمایم.

با توسل به حضرت حق و ائمه اطهار علیهم السلام برای آن عزیز سفرکرده، رحمت و مغفرت الهی و برای خانواده داغدار، بازماندگان محترم، جامعه دانشگاهی و دانشجویان عزیز صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

روحش شاد و یادش گرامی»

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.