سردار سلامی: سپاه باید روز به روز قوی‌تر عمل کند

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: تلاش داریم سپاه روز به روز قوی‌تر عمل کند چرا که نقطه امید همه مستضعفان و مردم ایران است.

سردار سرلشکر حسین سلامی ظهر امروز پنجشنبه در سفر به خوزستان و در حاشیه نشست با فرماندهان و مسئولان کشوری و استانی اظهار کرد: محل تلاقی تمام سیاست‌های دشمنان، راهبرد تجزیه، راهبرد تفرقه، استحاله، راهبرد تحریم و هرچه نظام سلطه سیاست خصمانه برای کشورهای مختلف دارد، یک جا برای ایران دارد و در ایران نقطه عطفش خوزستان است.

سرلشکر سلامی با اشاره به راهبردهای دشمن با محوریت تحریم اقتصادی، راهبرد تجزیه، تحریم در موضوع برجام، تفرقه و تهاجم فرهنگی، استحاله دینی فرهنگی بیان کرد: باید با همه این سیاست‌ها بجنگیم تا دشمن همچنان ناکام بماند.

وی با بیان اینکه جنگ در خوزستان تمام نشده است، گفت: آتش این جنگ زمانی گلوله‌های توپ و خمپاره بود اما حالا تغییر پیدا کرده است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه خوزستان سرشار از قوت است که می‌تواند تمام جهان سلطه را خاموش کند، بیان کرد: اقتصاد، افتخار و فرهنگ ما در خوزستان است که سرشار از ظرفیت‌ها است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خوزستان را سرزمین مقدس و خانه همه ملت ایران عنوان کرد که کربلای ایران و قدمگاه ائمه اطهار بوده و نباید اجازه دهیم دشمن ذره‌ای در این سرزمین تحرکات داشته باشد.

سرلشکر سلامی گفت: تلاش داریم سپاه روز به روز قوی‌تر عمل کند که نقطه امید همه مستضعفان و مردم ایران است؛ انقلابی و غیر انقلابی، مذهبی و غیر مذهبی باید همه را حفظ کنیم و جوان‌ها را نجات دهیم.

وی با تاکید بر اینکه هنر سپاه این است که صالح را به اصلح تبدیل کند، افزود: جنگ ما با دشمن، جنگ جذب جوان‌ها است، باید جوان‌ها را حمایت کنیم، فرزندان مان را از آتش دشمن نجات دهیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با کسانی که با ما در جنگ هستند می‌جنگیم اما کسانی که آلوده شده اند را باید نجات دهیم.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: سپاه با کسی که محاربه کند محکم مقابله می‌کند و کسی که کشور را نا امن کند طومارش را در هم می‌پیچیم اما عده‌ای که نیاز به کمک دارند و به سمت آتش می‌روند را نیز نجات می‌دهیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.