قیمت سکه وارد کانال جدید شد

قیمت دلار امروز یکشنبه  مرز حمایتی ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان را شکست و وارد کانال جدید شد. طبق ادعای برخی از معامله گران و سایت ها امروز قیمت دلار در بازار ارز تهران وارد کانال 50 هزار تومان شده  و تا پله اول کانال یاد شده بالا رفته است.

در شرایط فعلی برخی از تحلیلگران فنی باور دارند که مرز مقاومتی مهم  بین ۵۰ هزار و ۲۰۰ تا ۵۰ هزار و ۴۰۰ تومان است. به عقیده این دسته درصورتی که دلار بالای مرز مقاومتی مذکور تثبیت بدهد احتمال سرک کشیدن دلار به کانال ۵۱ هزار تومان محتمل است.

با این حال اگر دلار به سمت مرز حمایتی ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان پایین برود احتمال عقب نشینی تا نیمه کانال ۴۹ هزار تومان محتمل است. رشد دلار در تهران در حالی است که بازار هرات همچنان در تعطیلات عید قربان به سر می برد. دبی هم همچنان تعطیل است.البته برخی از کانال های اعلام کرده اند نرخ درهم امروز تا ۱۳ هزار و ۹۳۰ تومان بالا رفته است. 

در شرایط فعلی عده‌ای از معامله‌گران معتقدند با باز شدن بازارهای همسایه و با اخبار احتمال اینکه تقاضا به بازار بیاید وجود دارد، بازار ارز افزایشی می‌شود. در مقابل برخی از معامله‌گران باور دارند با شروع بازار دبی، دست بازارساز هم در تزریق باز می‌شود و اجازه بالایی نمی‌دهد.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر«ورود قیمت دلار و سکه به کانال جدید!» بخوانید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.