در دومین شب از هفته بیستم سری  A ایتالیا، امشب (شنبه) پنج دیدار همزمان برگزار شد که در مهم‌ترین آنها میلان و ناپولی برابر میهمانان خود به برتری رسیدند.

در ورزشگاه سن‌پائولو، ناپولی صدرنشین میهمانش هلاس ورونا را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد که در این بازی کالیدو کولیبالی در دقیقه ۶۶ و خوس کایخون در دقیقه ۷۸ گلزنی کردند. ناپولی با این نتیجه ۵۱ امتیازی شد و جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کرد.

میلان اما با حداقل اختلاف و با تک گل دقیقه ۵۴ کاپیتانش لئونارو بونوچی موفق به شکست کروتونه شد. میلان هم با این برد ۲۸ امتیازی شد و در رده دهم جدول قرار گرفت.

در پرگل‌ترین بازی امشب هم لاتزیو با چهار گل از چیرو ایموبیله در دقایق ۱۹، ۲۶، ۴۱ و ۵۰ و یک گل دیگر از لوئیز آلبرتو در دقیقه ۵ میزبانش اسپال را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست داد که گل‌های میزبان را در این بازی میرکو آنتنوچی در دقایق ۸ از روی نقطه پنالتی و ۳۱ به ثمر رساند.

در سایر بازی‌ها، جنوا با نتیجه یک بر صفر بر میهمانش ساسولو غلبه کرد و بنونتوی قعرنشین هم دومین برد این فصلش را با تحمیل شکست ۳ بر ۲ به میهمان خود سامپدوریا جشن گرفت.

در ادامه بازی‌های امشب سری A از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران رم میزبان آتالانتاست و از ۱۵ دقیقه بامداد روز یکشنبه هم یوونتوس میهمان کالیاری خواهد بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.