تیم فوتبال میلان سال ۲۰۱۷ را با تساوی یک-یک در خانه فیورنتینا به پایان رسید و به این ترتیب با کسب یک امتیاز به کار خود در هفته آخر نیم فصل نخست سری A پایان داد.

جنارو گتوسو که شاگردانش با این یک امتیاز به موقتاً به رده نهم صعود کردند، پس از بازی به خبرنگاران گفت: نمی‌خواستیم این بازی را ببازیم و می‌دانستیم که بعضی از بازیکنان‌مان روی فرم نیستند. درست است که ما در نیمه اول موقعیت‌های فراوانی خلق نکردیم اما در نیمه دونم واکنش خوبی داشتیم و توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم و شاید حتی می‌توانستیم آن را ببریم.

گتوسو که ماه گذشته سکان هدایت میلان را از وینچنزو مونتلا تحویل گرفت، ادامه داد: تیم ما تازه مفهوم تسلیم ناپذیری را درک می‌کند. شاید هنوز بازی‌های‌مان تماشایی نباشد اما الان کار تیمی بهتری را به نمایش می‌گذاریم. همه بازیکنان ما باید اعتماد به نفس‌شان را تقویت کنن نه فقط لئوناردو بونوچی (مدافع میان و کاپیتان تیم). در نیمه نخست بازی مشکلاتی داشتیم چون ما هرگز ریکاردو مونتولیوو و جاکومو بوناونتورا را برای انجام بازی مبتنی بر پاسکاری‌‌مان پیدا نمی‌کردیم. ضمناً فراموش نکنید که فیورنتینا در ۵۰۰ دقیقه از بازی‌هایش در این فصل سری A گل نخورده بود. نمی‌گویم عملکردمان عالی بود اما من از رویکرد بازیکنانم در این مسابقه راضی‌ام.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.