خبرگزاری تاس گزارش داد، تیم ملی فوتبال ایران باید در جام جهانی با تیم‌های پرتغال، اسپانیا و مراکش دیدار کند. شهر کازان یکی از شهرهای میزبان جام جهانی است که تیم ملی فوتبال ایران باید یکی از بازی‌های خودش را که برابر اسپانیاست، در ورزشگاه این شهر برگزار کند.

سرگئی ایوانف رئیس کمیته توریسم ایالت تارتاستان درباره شرایط شهر کازان مرکز این شهر برای جام جهانی گفت: ما انتظار داریم که بیشترین هواداران از ایران به اینجا بیایند. حدس ما این است که ۵ تا ۷ هزار ایرانی از کشور خودشان برای جام جهانی به اینجا بیایند و ما تمهیدات لازم برای یک میزبانی خوب و شایسته را از آنها اندیشیده‌ایم. البته از کشورهایی چون استرالیا، کره جنوبی و چند کشور از آمریکای جنوبی نیز تقاضاهای زیادی بوده تا بازی‌های جام جهانی در شهر کازان را از نزدیک ببینند ولی تاکنون پیش‌بینی ما این است که ایران بیشترین تماشاگر را برای جام جهانی داشته باشد.

حضور سردار آزمون در روبین کازان باعث شده است تا مردم شهر کازان حامی تیم ملی ایران در جام جهانی باشند؛ اتفاق مثبتی که می‌تواند به سود ملی‌پوشان در جام جهانی روسیه شود.

تیم ملی فوتبال ایران باید در ا ولین دیدار خود در سنت پترزبورگ به مصاف مراکش برود. ملی‌پوشان در دومین مسابقه راهی کازان می‌شوند و برابر اسپانیا قرار خواهند گرفت و در سومین بازی نیز در شهر سارانسک به مصاف پرتغال قهرمان یورو ۲۰۱۶ خواهند رفت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.