در پل گلدن گیت، معترضان در هر دو جهت مانع رفت و آمد شدند و برخی از آنها بنرهایی را حمل کردند که روی آن نوشته شده بود «جهان را برای غزه متوقف کنید.» این اختلالات فقط بر رانندگان تاثیر نداشت. در شیکاگو، معترضان درجاده I-۱۹۰ ترافیک ورودی به فرودگاه بین‌المللی «اوهار» را مسدود کردند و مسافرانی که از قبل وارد شده بودند با چمدان‌های خود پیاده‌روی کردند تا از پروازهای خود جا نمانند. فرودگاه در «ایکس» اعلام کرد که تاخیرهای قابل توجهی وجود دارد و مسافران را تشویق به استفاده از حمل‌ونقل جایگزین کرد. به گفته فرودگاه، در اواسط صبح، ترافیک دوباره به اوهار در حال حرکت بود. در سن آنتونیو، معترضانی که پرچم‌های فلسطین را حمل می‌کردند، دو طرف دفتر مرکزی شرکت انرژی والرو را مسدود کردند و ترافیک را در سمت شمال غربی شهر بند آوردند. در شهر نیویورک بعدازظهر دوشنبه، صدها معترض ترافیک پل بروکلین را مسدود و پلیس تعدادی از تظاهرات‌کنندگان را دستگیر کرد.

در فیلادلفیا، تظاهرات‌کنندگان طرفدار فلسطین یک نشست آموزشی برگزار کردند که خیابان‌ها را بند آورد. دیگران یک مجموعه اتومبیل‌هایی را به‌صورت ردیفی به سمت خیابان بین ایالتی۹۵ رهبری کردند و گروه سوم در خارج از ساختمان شهرداری تجمع کردند و از رهبری محلی خواستند ارسال میلیون‌ها دلار به اسرائیل را متوقف کنند. «فیلادلفیا اینکوایرر» گزارش داد که آنها همچنین به مقر Day & Zimmermann رفتند که یک تولیدکننده سلاح است که به سازمان‌دهندگان، سلاح‌هایی را برای اسرائیل تامین می‌کند. به گفته وب‌سایت این نهاد، این اعتراضات بخشی از A۱۵ Action بود؛ یک توافق همبستگی برای «شناسایی و محاصره نقاط خفه‌کننده اصلی» که بیشترین تاثیر اقتصادی را به همراه خواهد داشت. برای مثال، در میدل‌تاون، معترضان طرفدار فلسطین مانع ورود و خروج کارمندان به کارخانه «پرات‌اند ویتنی» شدند که موتورهای نظامی برای هواپیما صادر می‌کند.  

«هارتفورد کورانت» گزارش داد که پلیس چندین معترض را دستگیر کرد. جنبش روز دوشنبه به‌طور هدفمند با «روز مالیات» در ایالات متحده مصادف شد. معترضان و فعالان در سراسر کشور گفتند که خواستار آتش‌بس در غزه و توقف کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل هستند. معترضان همچنین در شهرهای بزرگ جهان از جمله در آتن تجمع کردند. در بلفاست ایرلند شمالی، سیدنی استرالیا؛ و بارسلونای اسپانیا همه درخواست‌ها برای آتش‌بس را تکرار کردند.