فارس- وزیر صنایع و معادن گفت: نام جدید مینیاتور همزمان با راه‌اندازی سایت کاشان اعلام می‌شود. علی‌اکبر محرابیان وزیر صنایع و معادن ظهر روز گذشته در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شرکت بنز آلمان اعلام کرده که روابط خود را با ایران قطع می‌کند آیا قطع این روابط با توجه به اینکه تامین قطعات ماشین‌های بنز سواری و کامیون ما از این شرکت است می‌تواند مشکل‌ساز شود، گفت: برای تولید اکثر خودروها به طور کامل خودکفا هستیم به ویژه در خودرو بنز هم موتور، قوای محرکه و اتاق و کلیه تزئینات آن در داخل تولید می‌شود.

وی ادامه داد:‌ اینکه تحریم روی یک قطعاتی از یک خودرو اعمال شود یک بلوف بیشتر نیست، در حال حاضر توانایی صنعت ما در حدی است که صنایع بسیار پیچیده، پیشرفته و نوین را در اکثر بخش‌ها و توانایی طراحی و تولید آن را داریم و اینگونه حرف‌ها جنبه تبلیغاتی و شعاری دارد.

محرابیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه فکری برای حل موضوع خدمات پس از فروش کرده‌اید، تصریح کرد: در بخش صنعت بخصوص خودرو هم توانمندی‌های خیلی خوبی داریم و با توجه به بازار زیادی که مصرف خودرو در کشور دارد طبیعتا در خدمات پس از فروش شرایط باید بهبود پیدا کند که امروز این عزم و اراده به صورت جدی در مجموعه دولت و صنعت وجود دارد.

وزیر صنایع و معادن در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه تولید مینیاتور در چه مرحله‌ای است و نام جدیدی که بنا بود برای آن انتخاب شود آیا انتخاب شده است، اظهار داشت: نام جدید خودروی جدید همزمان با راه‌اندازی سایت کاشان اعلام خواهد شد و پیش‌بینی‌ ما این است که در اوایل اردیبهشت ماه این کار انجام شود.