گروه خودرو- واردات یک‌هزار دستگاه خودروی مگان به کشور صورت پذیرفته و در حال حاضر این تعداد خودروی مگان در مرحله ترخیص از گمرک قرار دارند. بابایی، مدیر فروش محصولات شرکت پارس‌خودرو در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن تایید این مطلب اظهار داشت: با ورود این تعداد خودروی مگان به کشور از ابتدای سال‌جاری شرکت پارس‌خودرو واگذاری خودروهای وارد شده به ثبت‌نام‌کنندگان را آغاز خواهد کرد. این گفته بابایی در حالی است که وی چندی پیش از ورود یک‌هزار و ۵۰۰ دستگاه خودروی مگان به کشور خبر داده و اظهار داشته بود که تا پایان سال شرکت پارس‌خودرو به نیمی از تعهدات خود در قبال ثبت‌نام‌کنندگان پاسخگو خواهد بود.

براساس تعهدات شرکت‌ پارس‌خودرو، این شرکت تا پایان سال‌جاری می‌بایست ۳هزار دستگاه خودروی مگان را به ثبت‌نام‌کنندگان این خودرو تحویل دهد اما با توجه به گفته‌های اخیر مدیر فروش محصولات شرکت پارس‌خودرو این شرکت در سال‌جاری تنها یک سوم ثبت‌نام‌کنندگان موفق به دریافت خودروی خود خواهند شد. به گفته بابایی تمام خودروی مگان تحویلی در سال‌جاری را خودروهای وارداتی تشکیل می‌دهند و تولید انبوه این خودرو نیز در حال حاضر در این شرکت آغاز شده است.

بابایی در خصوص قیمت خودروهای‌ مگان وارداتی اظهار داشت: هنوز نرخ خودروهای وارداتی مگان اعلام نشده اما قیمت این خودرو با توجه به هزینه‌هایی که در سال‌جاری برای خودروهای وارداتی با مصرف بیش از ۶ لیتر، من‌جمله هزینه‌های ۱۰درصدی ستاد تبصره ۱۳ و پرداخت یک‌میلیون و ۵۰۰هزار تومانی جهت خروج یک خودروی فرسوده در قبال ورود یک خودروی جدید در نظر گرفته شده تعیین خواهد شد.