روابط عمومی ایران‌خودرو- قائم‌مقام، معاون تندر-۹۰ ایران‌خودرو اعلام کرد: ایران‌خودرو با تولید ۲۲۵ دستگاه انواع تندر-۹۰ در یک روز، رکورد تولید این خودرو را شکست.

محمدرضا معتمد در ادامه گفت: این شرکت باهدف آزمایش قابلیت خطوط تولید تندر خود در روز گذشته تولید ۲۲۵ دستگاه را در برنامه قرار داد که خوشبختانه به این هدف دست یافت.

وی ادامه داد: شکسته شدن رکورد روزانه تولید این خودرو بیانگر تلاش کارکنان و کارگران، متخصصان و مدیران ایران‌خودرو برای عمل به تعهدات خود نزد مشتری است.

معتمد با بیان اینکه شرکت ایران‌خودرو آمادگی و امکانات لازم را برای تولید تندر-۹۰ با تمام ظرفیت دارا است، افزود: این شرکت نخستین خودروسازی است که رکورد تولید این خودرو را به روزانه ۲۲۵ دستگاه رسانده است.

قائم‌مقام معاون تندر-۹۰ ایران‌خودرو اظهار امیدواری کرد: با این روند تولید ایران‌خودرو تا ابتدای پاییز بتواند به همه تعهدات خود در قبال مشتریان عمل کند. وی ادامه داد: تا زمانی که ایران‌خودرو به تمام تعهدات خود در مورد هر مدل تندر-۹۰ عمل نکند خودرو جدیدی ثبت‌نام نخواهد کرد.

معتمد با تاکید بر برتری شاخص‌های کیفیتی تندر-۹۰ تولید ایران نسبت به محصول سایر سایت‌های رنو، گفت: نگاه رنو یک نگاه جهانی است و برنامه‌هایی در دست است که قطعات تولیدی در ایران به سایر سایت‌های تولید تندر هم صادر شود. پیش از این قائم‌مقام معاون تندر-۹۰ ایران‌خودرو، از تولید روزانه بیش از ۱۸۰ دستگاه تندر-۹۰ در این شرکت خبر داده و اعلام کرده بود که در صورت تعهد شرکت رنو پارس به تامین قطعات، به همه تعهدات ایران‌خودرو تا آخر پاییز امسال عمل خواهد کرد.