ایسنا - فروش فوری محصول پراید صبا از۳۰ روز به۲۰ روز کاهش یافته که کاهش زمان موجب کاهش اختلاف قیمت محصول در بازار و قیمت کارخانه را به همراه خواهد داشت. فرزادنشان ـ مدیر بازاریابی و فروش شرکت سایپا ـ با بیان این مطلب افزود: فروش پراید صبا بنزینی از طریق لیزینگ در کلیه نمایندگی‌ها با اعطای اعتبار ۳۵‌میلیون ریالی در حال اجراست. این در حالی‌است که با برنامه‌ریزی‌های دقیق انجام شده هیچ‌گونه تعهد عقب افتاده‌ای وجود ندارد، اختلاف قیمت این محصول در بازار حدود پنج‌میلیون ریال است.

به گفته وی با وجود باز بودن فروش نقدی این خودرو اختلاف قیمت یاد شده غیرمنطقی و نشان از فعالیت دلالان و واسطه‌ها در بازار است. لذا از کلیه مشتریان دعوت می‌کنیم تا نیاز خود را از طریق بیش از۵۰۰ نمایندگی فعال و مجاز سراسر کشور تامین کنند.

نشان با بیان اینکه خودروی صبا موجود شامل صبا بنزینی، دو گانه سوز در انواع صبای معمولی، ۱۴۱ و ۱۳۲ است، افزود: کماکان فروش اینترنتی این محصول به صورت نامحدود از طریق سایت شرکت در حال اجرا است.

وی در ادامه تاکید کرد: فروش ریو و زانتیا از طریق سایت‌های www.IranEcar.com و www.saipaGroup‌.ir به صورت روزانه و نامحدود قابل دسترسی است. این در حالی است که در کلیه نمایندگی‌های سراسر کشور فروش غیراینترنتی زانتیا به صورت نامحدود مقدور است که به کاهش شدید قیمت آن منجر شده است و با ادامه این روش نیز، این روند ادامه خواهد داشت. به گفته مدیر بازاریابی و فروش شرکت سایپا فروش اینترنتی این شرکت از مرز یکصد میلیارد تومان عبور کرده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال از مرز پانصد میلیاردتومان نیز بگذرد. فروش کلیه محصولات شرکت سایپا چه از طریق اینترنتی، چه از طریق فروش نمایندگی‌ها جهت کلیه محصولات شرکت سایپا بدون محدودیت در حال اجرا است.