تا پیش از این، بیشتر خودروهای وارداتی چینی تعیین قیمت شده بودند، اما این بار تمام مدل‌های قیمت‌گذاری‌شده، غیرچینی هستند. قیمت‌های اعلامی در واقع قیمت خام خودروها به شمار می‌روند و مشتریان برای دریافت آنها باید هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص مانند بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره‌گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … را نیز پرداخت کنند.  خودروهایی که تعیین قیمت شده‌اند، شامل تویوتا کرولای ۱۲۰۰سی‌سی، تویوتا کرولای ۱۵۰۰سی‌سی، تویوتا لوین ۱۲۰۰سی‌سی، تویوتا لوین ۱۸۰۰سی‌سی هیبریدی، نیسان سانی، هیوندایی کرتا و کیا K۵ می‌شوند. در این بین، بیشترین قیمت به هیوندای لوین ۱۲۰۰سی‌سی تعلق دارد که حدود دو میلیارد تومان است. مدل هیبریدی این خودرو که ۱۸۰۰سی‌سی است، حدود ۲۶۰میلیون تومان ارزان‌تر است. پایین‌تر بودن قیمت مدل هیبریدی تویوتا لوین نسبت به مدل بنزینی آن، به دلیل تعرفه بسیار پایین‌تر واردات هیبریدی‌ها نسبت به بنزین‌سوزهاست. طبق اعلام سامانه یکپارچه، قیمت قطعی (بدون هزینه‌های جانبی) تویوتا لوین هیبریدی یک‌میلیارد و ۷۴۱میلیون تومان تعیین شده است.

تویوتا دو مدل وارداتی دیگر نیز در لیست موردنظر دارد. در این بین، قیمت قطعی (بدون هزینه‌های جانبی)  کرولای ۱۲۰۰سی‌سی، حدودا یک‌میلیارد و ۸۵۰میلیون تومان در نظر گرفته شده است. همچنین قیمت قطعی (بدون هزینه‌های جانبی) مدل ۱۵۰۰سی‌سی این خودرو نیز حدودا یک‌میلیارد و ۸۷۰میلیون تومان است. اما ارزان‌ترین خودرو در این جمع، نیسان سانی است. قیمت قطعی (بدون احتساب هزینه‌های جانبی) این خودرو کمی بیش از یک‌میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان تعیین شده است. در بین دیگر خودروهای تعیین قیمت‌شده، کیا K۵ پس از تویوتا لوین بنزینی دارای بیشترین قیمت است. قیمت قطعی (بدون هزینه‌های جانبی) این خودرو حدودا یک‌میلیارد و ۹۷۰میلیون تومان تعیین شده است.

با توجه به هزینه‌ها و عوارض جانبی که به قیمت‌های موردنظر اضافه خواهد شد، به احتمال فراوان همه این خودروها در نهایت با قیمتی بالای دومیلیارد تومان به دست متقاضیان خواهند رسید. این در شرایطی است که تجربه نشان می‌دهد قیمت خودروهای موردنظر در بازار آزاد (مانند بیشتر مدل‌های واردشده به کشور طی یک سال گذشته)، بسیار بالاتر از قیمت پایه خواهد بود. در حال حاضر تنها برخی خودروهای چینی با اختلاف چند ۱۰۰میلیون تومانی بین قیمت کارخانه و بازار روبه‌رو هستند و غیرچینی‌ها اختلاف قیمتی بسیار بالاتر دارند. بنابراین با توجه به عرضه اندک، قیمت هفت خودروی تحت بررسی نیز در بازار آزاد اختلاف بسیار زیادی با نرخ‌های پایه خواهد داشت.