گروه خبر: علی‌اکبر ولایتی، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع گفت: گروه‌های شرکت‌کننده در انتخابات از هر طیفی که باشند باید براساس خطوط ترسیم شده از سوی رهبری و پایبندی به مبنای نظام گام بردارند.


به گزارش «ایسنا» ولایتی همچنین در رابطه با ائتلاف اصولگرایان نیز توضیح داد: کسانی که وفادار به نظام جمهوری اسلامی هستند با یکدیگر ائتلاف می‌کنند اگر این امر ملاک باشد تمام کسانی که وفادار به جمهوری اسلامی هستند اصولگرا محسوب می‌شوند و تمام کسانی که به دنبال این هستند که اصلاحات را در کشور در جهت مسیر ترسیم شده رهبری دنبال کنند نیز اصلاح‌طلب هستند. او تاکید کرد:‌ اصولگرایان هم به این نتیجه رسیده‌اند که فهرستی واحد برای مجلس داشته باشند.

دیدار علی لاریجانی با آیت‌الله موحدی‌کرمانی

از سوی دیگر در حالی که زمان ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی دو روز دیگر به پایان می‌رسد، بحث‌ها در مورد پیوستن علی لاریجانی به ائتلاف اصولگرایان همچنان ادامه دارد. در همین راستا روز گذشته غلامرضا مصباحی‌مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به جلسه‌اش با رئیس مجلس گفت: اخیرا بنده و آقای ابوترابی‌فرد با لاریجانی صحبت کردیم و لاریجانی گفت «به جلسات شورای ائتلاف نماینده می‌فرستم.»وی بابیان اینکه بنده و آقای ابوترابی‌فرد با لاریجانی در جلسه‌ای صحبت‌ کردیم و چیزی درباره نفی ائتلافِ اصولگرایان از وی نشنیدیم، افزود: لاریجانی به من گفته که نمی‌تواند در جلسات ائتلاف شرکت کند اما نماینده خود را می‌فرستد ولی تا الان نماینده نفرستاده است.