گروه خبر: مجمع نمایندگان استان خوزستان نسبت به افزایش نرخ حامل‌های انرژی به رئیس‌جمهوری تذکر دادند.به گزارش «ایسنا» 22 نماینده عضو مجمع استان خوزستان طی تذکری به رئیس‌جمهوری افزایش نرخ حامل‌های انرژی را غیر کارشناسی و فزاینده دانسته و نسبت به آن انتقاد کردند. علاوه‌بر این، جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد نیز به رئیس‌جمهوری درباره ابلاغ سریع قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر تذکر داد.

انتقاد عجیب از وزارت امور خارجه


از سوی دیگر تذکرات نمایندگان در پایان جلسه علنی توسط عضو هیات‌رئیسه قرائت شد که در یکی از تذکرها به وزیر خارجه گفته شد که اصرار به ایجاد خلل و آسیب در امنیت کشور دارد. به گزارش «ایلنا» سید محمود نبویان، نماینده تهران در تذکری به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران از او پرسید: «چرا اصرار به ایجاد خلل و آسیب در امنیت کشور دارید؟» همچنین سودانی نماینده اهواز به وزیر امور خارجه در مورد آنچه که رسیدگی به کم‌کاری سفیر جمهوری اسلامی در عمان توصیف کرد، تذکر داد.


مردم کنار دریای خزر، آب خوردن ندارند


همچنین نماینده مردم قائمشهر از مشکلات مربوط به آب آشامیدنی و کشاورزی این منطقه انتقاد کرد و خطاب به وزیر نیرو گفت: استان مازندران یکی از پرباران‌ترین استان‌های کشور است، اما مردم و کشاورزان آن تشنه‌اند. به گزارش «ایسنا»، سید‌هادی حسینی در تذکر شفاهی خود در پایان جلسه علنی دیروز مجلس عنوان کرد: «زمین‌های کشاورزان تشنه‌اند و مردمی که کنار دریای خزر زندگی می‌کنند آب خوردن ندارند.» این نماینده از هیات‌رئیسه مجلس خواست که استیضاح وزیر نیرو را به صحن بیاورد.