در فهرست فیلم‌های در حال اکران سینماهای تهران، فیلم سینمایی «میم مثل مادر» به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور بیشترین میزان فروش را دارد و فیلم «تله» به کارگردانی سیروس الوند بیشترین سینماها را در اختیار دارد. به گزارش خبرگزاری مهر، این فیلم که پنجاه و هشتمین روز فروش خود را پشت‌سر گذاشت با آنکه اکنون در شش سینمای تهران اکران می‌شود، پرفروش‌ترین فیلم در حال نمایش است و حدود ۵۳۰‌میلیون تومان فروخته است.فیلم‌سینمایی «تقاطع» ساخته ابوالحسن داوودی که هشتمین هفته نمایش خود را پشت‌سر گذاشت اکنون در سه سالن سینما در حال نمایش عمومی است و تاکنون نزدیک به ۲۵۰‌میلیون تومان فروخته است.

فیلم‌سینمایی «بی‌وفا» کاری از اصغر نعیمی است که در ۱۰ سالن سینمای تهران اکران می‌شود و پس از ۲۹ روز نمایش بیش از ۱۸۰‌میلیون تومان فروخته است. فیلم سینمایی «وقتی همه خواب بودند» به کارگردانی فریدون حسن پور که پس از ۵۸ روز نمایش در سه سالن سینمای تهران اکران می‌شود تاکنون نزدیک به ۱۵۰‌میلیون تومان فروخته است. فیلم سینمایی «گیس بریده» ساخته جمشید حیدری که از میانگین فروش چندان خوبی برخوردار نیست پس از ۱۶ روز نمایش در ۱۵ سالن سینمای تهران کمتر از ۱۰۰‌میلیون تومان فروخته است. گلشیفته فراهانی، محمدرضا شریفی‌نیا و سارا خوئینی‌ها بازیگران اصلی فیلم هستند. فیلم سینمایی «تله» به کارگردانی سیروس الوند که اکنون ۹ روز است در فهرست فیلم‌های در حال اکران قرار گرفته، پس از ۹ روز نمایش با افزایش سالن نمایش‌دهنده مواجه شده و اکنون در ۱۹ سینما اکران می شود و به فروشی نزدیک به ۸۰‌میلیون تومان دست یافته است.

محمدرضا گلزار، امین حیایی، مهناز افشار، ماه‌چهره خلیلی‌زاده و سحر زکریا در این فیلم بازی می‌کنند. قدس، آسمان آبی، سپیده یک، تهران ۲، گلریز یک، پایتخت، دهکده المپیک، ماندانا، آستارا، مرکزی یک، جی یک، ایران ۲، پیروزی، پارس یک، کانون قدس، عصر جدید ۲، قیام، بهمن یک و جوان ۲ این فیلم را نمایش می‌دهند.فیلم سینمایی «ستاره است» به کارگردانی فریدون جیرانی که از چهارشنبه هفته گذشته در تهران اکران شده، پس از سه روز نمایش در پنج سینما نزدیک به ۲۰‌میلیون تومان فروخته است.