استخدام کارشناس فروش تکنسین سخت‌افزار کامپیوتر

یک شرکت معتبر کامپیوتری از کارشناس فروش قطعات شبکه با مدرک کارشناسی، حداقل ۳سال سابقه کار مرتبط و آشنایی به زبان انگلیسی، کارشناس فروش قطعات سخت‌افزار با حداقل ۳سال سابقه کار مرتبط و آشنایی به زبان انگلیسی، دیپلم یا فوق‌دیپلم آشنا به سخت‌افزار کامپیوتر، دیپلم یا فوق‌دیپلم آشنا به تعمیرات سخت‌افزار کامپیوتر و منشی برای جوابگویی تلفن و امور دفتری دعوت به همکاری می‌کند. متقاضیان می‌توانند مشخصات و سوابق خود را تا ۱۹آذرماه به شماره فکس ۸۸۷۲۸۵۱۵ ارسال کنند. استخدام کارشناس نرم‌افزار سخت‌افزار و...

یک شرکت معتبر فعال در زمینه فناوری اطلاعات (IT) از کارشناس نرم‌افزار مسلط به طراحی صفحات وب و آشنا به SQL با مدرک لیسانس با ۲سال سابقه کار و کارشناس سخت‌افزار مسلط به Windows XP با مدرک لیسانس با ۲سال سابقه کار و کاردان کامپیوتر مسلط به Windows XP بامدرک فوق‌دیپلم با ۲سال سابقه کار دعوت به همکاری می‌‌کند. متقاضیان می‌توانند مشخصات و سوابق کاری خود را تا ۱۹ آذرماه به شماره فکس ۸۸۹۷۵۳۳۴ یا پست الکترونیکی vacancy@remisco.com ارسال کنند (ساکنان بوشهر و شهرهای حومه در اولویت هستند).

استخدام مهندس برق و دیپلم فنی

مجتمع صنعتی ماموت از مهندس برق (قدرت) مسلط به زبان انگلیسی و کامپیوتر، دیپلم فنی (برق)، مسلط به زبان انگلیسی و کامپیوتر (اولویت با ساکنان شرق و جنوب تهران) و منشی خانم با مدرک لیسانس، مسلط به زبان انگلیسی، مسلط به نرم‌افزارهای word.Excel) Microsoft officeا) و آشنا به امور دفتری (اولویت با ساکنان کرج و حومه) دعوت به همکاری می‌کند.

متقاضیان می‌توانند مشخصات و سوابق خود را به همراه یک قطعه عکس تا ۱۹ آذرماه به پست الکترونیکی koohfallah@mammut.ae ارسال کنند.