«اکبر آقا آکتور تیاتر» در سنگلج تمدید شد

اجرای نمایش «اکبرآقا آکتور تیاتر» به کارگردانی و بازیگری اکبر عبدی تا دی‌ماه ۸۵ در تالار سنگلج تمدید شد. این نمایش که اجرای آن از بیش از یک ماه پیش در تالار سنگلج آغاز شده، مورد استقبال فراوان تماشاگران قرار گرفته و تاکنون حدود ۱۵‌میلیون تومان فروش داشته است.

«اکبرآقا آکتور تیاتر» یک اجرای کمدی به سبک نمایش سنتی ایرانی، تخت حوضی، است که به بیان داستان زندگی یک هنرپیشه تئاتر لاله‌زار و اتفاقاتی که پیرامون زندگی دوستان و اطرافیان او رخ می‌دهد می‌پردازد. اکبر عبدی کمدین معروف تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردانی و بازیگری نقش اصلی این اجرا را به عهده دارد و عظیم موسوی نویسنده اثر است.

این نمایش ساعت ۳۰/۲۰ هر شب به مدت ۳ ساعت در تالار سنگلج روی صحنه می‌رود و بلیت‌های آن به صورت رزرو و پیش‌فروش به بهای ۳ هزار تومان به علاقه‌مندان آن ارائه می‌شود. تالار سنگلج در خیابان بهشت، مقابل پارک‌شهر در محله حسن‌آباد قرار دارد. «اکبرآقا آکتور تیاتر» دومین تجربه صحنه ای اکبرعبدی در سال ۸۵ است. وی پیش از این در نمایش «از خاک تا افلاک» به کارگردانی محمود فرهنگ در تالار اصلی تئاتر شهر ایفای نقش کرد. این نمایش درباره دفاع مقدس و جبهه و جنگ بود. عبدی در حال حاضر همزمان با اجرای تئاتر، در فیلم سینمایی «اخراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی نیز بازی می‌کند.