ایسنا- اتحادیه با ۲هزار واحد صنفی در طرح ضیافت مشارکت کرده و هیچ افزایش قیمتی نداشته‌ایم. اصغر جعفری، رییس اتحادیه صنف قناد، شیرینی فروش و کافه قنادی تهران، با اشاره به تثبیت قیمت زولبیا و بامیه در چند روز اخیر گفت: قیمت زولبیا و بامیه درجه یک در تمام واحدهای صنفی دارای پروانه در سراسر تهران کیلویی ۱۲۰۰تومان است و قطعا با اعلام شکایت از سوی مشتریان با واحدهای گران‌فروش و متخلف برخورد خواهد شد.

جعفری افزایش قیمت‌ها را مشروط به بررسی کمیسیونی در مجمع امور صنفی صنوف تولیدی و خدماتی دانست.

او به توزیع ۲۴۰۰تن شکر از سوی وزارت بازرگانی با قیمت کیلویی ۴۰۰تومان اشاره کرد و افزود: در مرحله اول پیش‌فروش و توزیع ۱۷۶۳تن از مقدار شکر یاد شده به واحدهای صنفی و ۷۰۲تن نیز بعد از طی مراحل قانونی از سوی شرکت تعاونی صنف قناد توزیع خواهد شد.

رییس اتحادیه صنف شیرینی‌فروش تهران با اعلام مشارکت حدود ۲هزار واحد صنفی زیر نظر اتحادیه متبوع خود در طرح ضیافت که مجری آن وزارت بازرگانی است، تثبیت قیمت زولبیا و بامیه طی سه سال اخیر را موجب نارضایتی برخی از واحدهای صنفی دانست.

وی در ادامه از شهروندان خواست شکایت خود را به وسیله شماره تلفن‌هایی ۶۶۹۴۴۴۱۱ و ۶۶۹۴۴۴۹۹ به اطلاع اتحادیه برسانند تا اتحادیه بتواند به وسیله ارجاع شکایات به بازرسان سازمان تعزیزات حکومتی مستقر در سازمان بازرگانی استان تهران با متخلفان برخورد کند.