رویانیان: سهمیه بنزین نوروز قطعی نشده است

رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت از قطعی نشدن سهمیه بنزین نوروز خبر داد و گفت: به تازگی سهمیه بنزین نوروز به عنوان یک پیشنهاد در کارگروه دولت مطرح شده است، ولی هنوز هیچ بحثی روی آن صورت نگرفته است. محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به خبری که در آن به نقل از وی از اختصاص سهمیه بنزین ویژه نوروز سخن به میان آمده بود، اظهار کرد: هنوز هیچ سهمیه ای برای نوروز درنظر گرفته نشده است و خبری که از صحبت‌های من در جامعه وعاظ ولایی نوشته شده بود، به طور کلی زیر سوال است.

رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و وسوخت کشور تصریح کرد: من چنین حرفی نزدم که آنها سریع خبر می‌سازند. رویانیان گفت: در آن جلسه از من پرسیده شد آیا سهمیه بنزین افزایش پیدا می‌کند که من پاسخ منفی دادم و به طور صریح اعلام کردم که هیچ سهمیه جدیدی برای آینده در نظر گرفته نشده است و سهمیه کنونی نیز افزایش نمی‌یابد.

وی در ادامه گفت: اگر قرار باشد سهمیه جدیدی برای نوروز اعلام شود این قضیه مربوط به سهمیه بنزین ویژه فروردین ماه است و این موضوع در اسفندماه اعلام می‌شود و در صورت قطعی شدن، این سهمیه ویژه مازاد بر سهمیه فروردین ماه است.

صبح دیروز خبرگزاری مهر به نقل از محمد رویانیان (در جلسه دوشنبه شب جامعه وعاظ ولایی) از اختصاص سهمیه بنزین ویژه نوروز خبر داده و نوشته بود: سهمیه‌ای که برای نوروز اختصاص می‌یابد، افزون بر سهمیه ماهانه بنزین خودروها است.