انتقاد فیروزآبادی از طرح مطالب خارج از حوزه مکتب ناب محمدی در برخی جلسات

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برخی افراد بی‌سواد و کم عقلی در جلسات حکومتی می‌نشینند و حرف‌هایی خارج از حوزه مکتب ناب محمدی (ص) را مطرح می‌کنند. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دفتر ویژه رییس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشگر سیدحسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسمی در دانشگاه عالی دفاع ملی و در میان اساتید و اعضای هیات علمی آن دانشگاه با اشاره به حماسه ۹ دی ‌گفت: ما در اسلام ناب محمدی (ص) یک نظریه‌ امامت و امت داریم و یوم‌الله نهم دی ماه روز تجلی امت بر محور امامت است و امروز که مبحث علوم انسانی در جامعه‌ اسلامی انقلابی ما مطرح است و یکی از چالش‌های بزرگ عرصه‌های علمی، دانشگاهی و حوزوی است، روز نهم دی‌ماه را که ملت ایران روز بصیرت نامید، باید روز گشودن راه علوم انسانی، اسلامی و بومی نامید.

فیروزآبادی ادامه داد: برای همین است که در قانون اساسی سیاست‌های کلی را رهبری تعیین می‌کند. براساس سیاست‌های کلی سه قوه کارهایشان را انجام می‌دهند. مجلس قانون‌گذاری می‌کند، قوه مجریه اجرا می‌کند و قوه قضائیه بر اجرای صحیح قوانین نظارت می‌کند. بنابراین، اهمیت یوم‌الله ۹ دی یک اهمیت محوری است که می‌تواند اساس علوم انسانی را در جامعه انقلابی ایران و جامعه نجات‌بخش بشریت تعریف و ارائه کند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان با بیان اینکه محتوا و مبانی و اساس و علوم عظیم درون یوم الله ۹ دی، ملت ایران را هدایت و این دو دسته عملیات روانی را خنثی خواهد کرد، تصریح کرد: دانشگاه عالی دفاع ملی به عنوان بالاترین رده مباحث راهبردی در کشور باید نهم دی‌ماه را تحلیل علمی کند و باید ابعاد علمی‌اش را بیرون بیاورد، برای نهم دی‌ماه ده‌ها کتاب می‌توان نوشت و عرضه کرد و امیدوارم این کار را انجام دهند. من هم از ملت بزرگ ایران به عنوان یک بسیجی خادم تشکر و قدردانی می‌کنم که امضای خودشان را بر پای نهم دی‌ماه گذاشتند و مجددا میثاق خودشان را با اسلام ناب محمدی (ص) و رهبر عزیز محکم کردند.