ماموریت سلطانیه در وین تمدید شد

علی‌اصغر سلطانیه‌، نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از ادامه ماموریتش به عنوان نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و نزد دیگر سازمان‌های بین‌المللی خبر داد. سلطانیه در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود حکم جنابعالی تمدید شده است؟ با تایید این مطلب اظهار کرد: حکم تمدید ماموریت این‌جانب در وین صادر شده است. وی درباره مدت زمان تمدید حضورش در وین به عنوان نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و نزد دیگر سازمان‌های بین‌المللی سخن نگفت و افزود: سرباز کوچکی هستم که هر کجا لازم باشد وظیفه خود را انجام خواهم داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، حکم تمدید ماموریت علی‌اصغر سلطانیه در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در حالی صادر شده است که بر اساس حکم صادر شده، مدت زمان تمدید آن «تا اطلاع ثانوی» اعلام شده است. سازمان انرژی اتمی و وزارت خارجه هنوز اظهار نظری در این‌باره نکرده‌اند.

به گزارش ایسنا، علی‌اکبر صالحی‌، رییس سازمان انرژی اتمی در آخرین اظهاراتش درباره جایگزینی نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفته بود: آقای نجفی به عنوان جایگزین آقای سلطانیه تعیین شده، ولی فعلا عجله‌ای برای بازگشت آقای سلطانیه نیست و ممکن است جایگزینی ایشان مدتی به طول بینجامد.