خیلی بد است می‌گویند انقلاب در سی‌ویکمین سال خود شکست خورده است

رییس‌جمهور گفت: خیلی بد است که افرادی می‌گویند انقلاب در سی‌ویکمین سال خود شکست خورده است. به گزارش ایسنا، محمود احمدی‌نژاد در ششمین همایش دوسالانه اعضای ستادهای هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی استان‌ها افزود: خیلی بد است که افرادی می‌گویند انقلاب در سی و یکمین سال خود شکست خورده است. ما کجا شکست خورده‌ایم؟ صدای انقلاب ما هم‌اکنون به گوش هرکسی که برسد آن فرد پاسخ مثبت می‌دهد، اما اگر من خواستم برای ۱۰۰ نفر کار کنم و ۹۰ نفر آنها پس زدند به مفهوم آن است که باید کار خود را اصلاح کنم. احمدی‌نژاد گفت: ماموریت ما حاکمیت جهانی عدالت به دست انسان کامل در تمام گیتی است. ماموریت ما نجات کل بشر است و ما در ابتدای راه هستیم. شما هم باید کارتان را با عشق و امید ادامه دهید و کارهایتان سرشار از انگیزه و نشاط باشد. همه‌ فعالیت‌هایتان باید دل‌ها و جان‌ها را به سمت ولایت و امامت ببرد والا کارتان ابتر است و نتیجه‌ای نخواهد داشت.

ما باید بتوانیم هر سال یک میلیون بسیجی واقعی به جامعه تحویل دهیم

وی درباره اردوهای بسیج دانش‌آموزی و همچنین اردوهای راهیان نور نیز یادآور شد: هر سال تقریبا یک میلیون دانش‌آموز به تعداد دانش‌آموزان ما اضافه می‌شوند و یک میلیون از افرادی که در مدارس درس می‌خوانند، فارغ‌التحصیل می‌شوند. این به مفهوم این است که ما باید بتوانیم هر سال یک میلیون بسیجی واقعی به جامعه تحویل دهیم. تمام این اردوها برای رسیدن به این هدف است. حضرت امام(ره) که انقلاب کرد عشق را در دل مردم زنده کرد. با همین عشق بود که آن بسیجی روی مین می‌رفت.

میکروب تولید می‌کنند بعد داروی آن را به قیمت هنگفت می‌فروشند

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش گفت: در دنیا قیل و قال و دعوا و درگیری فراوان است و از اول تاریخ بشریت تا امروز این را می‌بینیم، اما درگیری اصلی و حوادث اصلی عالم حول دو موضوع است؛ یکی انسان و دیگری مدیریت بر جهان و جوامع انسانی. هرچه دعوا در طول تاریخ هست بر سر این دو است و طبیعی است که انسان مهم‌ترین مساله‌ درگیری‌ها باشد.

وی افزود: کار به جایی رسیده است که موجودی به نام بوش یک میلیون آدم را بکشد یا به جایی رسیده است که در آزمایشگاه‌ها میکروب تولید کنند تا مردم مجبور شوند داروهای گران ‌قیمت مقابله با آن میکروب‌ها را تهیه کنند و همان آزمایشگاه‌ها با فروش این داروها به درآمدهای هنگفت برسند. مشکل آنها با ما مسائل هسته‌ای و اتم نیست، بلکه در نوع نگاه به انسان است.