عده‌ای قصد ایجاد کودتا از طریق فضای سایبر را داشتند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس در مبازره با هر نوع ابتذال و فساد اخلاقی خود را مکلف می‌داند و در این زمینه به رسالت‌های خود مو به مو عمل خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، سردار اسماعیل احمدی مقدم در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی، اظهار داشت: امروز تهدیدات دشمنان علیه ایران سنتی نبوده و حمله به فرهنگ، سلب اراده و هویت جامعه را نشانه رفته‌اند، زیرا جامعه خود باخته‌ای که به ارزش‌های خود باور نداشته باشد به راحتی در دامن دشمن قرار می‌گیرد.

وی افزود: جنگ نرم دشمنان رو به سوی اشاعه فرهنگ مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی و همچنین ترویج فساد و فحشا و استفاده از

فیلم‌های مستهجن در جامعه دارد و منجر به از هم پاشیدن بنیان‌های خانواده و به تبع آن اجتماع می‌شود.

سردار احمدی مقدم، فروپاشی بنیان‌های اخلاقی و خانوادگی را ناشی از مادی‌گرایی انسان‌ها و رو کردن آنان به فرهنگ غرب دانست و اظهار داشت: در آینده مارقین مجازی جای مارقین سنتی را می‌گیرند و جامعه را مورد تهدید قرار می‌دهند و پلیس در این بین با رصد و پیش‌بینی تهدیدات آنان در صدد حمایت از جامعه است.

وی، مبارزه با تهدیدات علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جریان فتنه‌های بعد از انتخابات در فضای مجازی را نمونه‌ای از اقدامات نوین پلیس برای برقراری نظم در کشور اعلام کرد و افزود: عده‌ای قصد ایجاد کودتا از طریق فضای سایبر را داشتند که با توان علمی کارکنان این نیرو در همان فضای مجازی زمین گیر شدند.