مردم فروش نوبت در بیمارستان‌های دولتی را به وزارت بهداشت گزارش دهند

معاون درمان وزارت بهداشت از تشکیل کمیته‌ای ویژه در زمینه ساماندهی سیستم نوبت دهی در بیمارستان‌های دولتی خبر داد. حسن امامی رضوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اقدامات در نظر گرفته شده در زمینه ساماندهی نوبت‌دهی‌های طولانی در بیمارستان‌های دولتی گفت: اقداماتی در این زمینه پیشنهاد و کلیات آن مصوب شده است.

وی عمده بیمارستان‌های پرازدحام را بیمارستان‌های آموزشی عنوان کرد و گفت: به علت اعتماد مردم به بیمارستان‌های آموزشی، این بیمارستان‌ها اغلب شلوغ هستند. به منظور ساماندهی سیستم نوبت‌دهی در این بیمارستان‌ها، قرار شده در همان بیمارستان یا بیمارستان‌های اقماری، بیمارستان‌های معروف آموزشی، خدمات درمانی اضافه شود.

معاون درمان وزارت بهداشت در پاسخ به سوالی در زمینه فروش نوبت در بیمارستان‌های دولتی گفت: در این زمینه نیز گفته‌ایم که تمام موارد را بررسی کنند. با هر موردی که در این باره گزارش شود به شدت برخورد می‌کنیم.

امامی رضوی گفت: در صورت وجود گزارش‌های مردمی در زمینه فروش نوبت در بیمارستان‌ها، این گزارش‌ها مورد به مورد بررسی می‌شود. مردم نیز می‌توانند اعتراضات خود را در این زمینه به تلفن‌ گویای وزارت بهداشت گزارش دهند.