نامه نمایندگان روحانی مجلس به احمدی‌نژاد درباره مشایی

رییس مجمع نمایندگان روحانی مجلس از نامه این مجمع به رییس‌جمهور در مورد مشایی خبر داد و گفت: ممکن است فراتر از آن هم اقداماتی صورت گیرد. محمد تقی رهبر در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس ‌با اشاره به مواضع اخیر مشایی گفت: در این خصوص نگرانی‌هایی وجود دارد؛ چراکه وی متاسفانه در دولت جایگاه دارد و این گلایه از رییس‌جمهور مطرح است که چرا برخی را در چنین سمت‌هایی قرار داده البته اخیرا هم پست‌های جدیدی به برخی داده شده، لذا این جریان، جریان خطرناکی است که در حال پیشروی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر هر کجا که می‌رویم طرفداران جدی دولت از حضور مشایی در این پست‌ها و البته بیان اینگونه سخن‌ها از سوی وی شدیدا نگران و ناراحت هستند، لذا با توجه به این مشکلات باید اقدامی جدی صورت بگیرد.

رییس مجمع نمایندگان روحانی مجلس تصریح کرد: از طرفی هم گشت ارشاد را متوقف کرده‌اند، اینها همه مسائلی است که نشان‌دهنده حرکت ضد فرهنگی بوده و کسی هم با آن مقابله نمی‌کند، این موارد همه موضوعاتی است که به دولت می‌تواند در ادامه راه ساختن کشور و عدالت محوری کمک کند.

رهبر در ادامه اضافه کرد: متاسفانه این همه سرمایه‌گذاری در انتخابات ریاست‌جمهوری صورت گرفت و پس از آن هم این همه مقابله با فتنه‌ها شد، اما این واهمه وجود دارد که با توجه به اهانت‌هایی که اطرافیان دستگاه اجرایی به ارزش‌ها می‌کنند ما در آینده از سوی جریان اصولگرا مورد سوال واقع شویم.