لشگر جنگ نرم بدحجابانی‌ هستند که آمریکا استخدام کرده است

خطیب نماز جمعه مشهد گفت: هرگاه جریان‌های شیطانی و دشمنان اسلام بنا را بر اجرایی کردن اسلام ستیزی گذاشتند، کار خویش را با توسعه فحشا و منکرات آغاز کردند. به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سید احمد علم‎الهدی در خطبه‌های عبادی-سیاسی نماز جمعه دیروز مشهد با اشاره به واقعه ۱۷ دی ماه ۱۳۱۴ و صدور حکم کشف حجاب از سوی رضاشاه به تبیین اهمیت مساله حجاب پرداخت و درخصوص چگونگی وقوع مفاسد روز عاشورای امسال تصریح کرد: این مفاسد و اردو‌کشی‌های خیابانی علیه نظام این گونه نبوده است که عده‌ای شب بخوابند و صبح پس از برخاستن به ولایت فقیه و ارزش‌های اسلام توهین کنند. بلکه این امر در یک پروسه زمانی و طی سال‌ها به وقوع پیوسته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در طی این سال‌ها ما هر چه فریاد زدیم، توسعه بدحجابی، فحشا و لاابالی‌گری‌ها در کشور، روزگار مردم را خاکستر می‌کند و ارزش‌های اسلامی را از بین خواهد برد، عده‌ای در پاسخ گفتند «این دختران و پسران بدپوشش، قلب آرام و پاکی دارند»، آخر کدام قلب پاک؟

وی افزود: پس از آنکه سال گذشته بنده عرض کردم «زن بی‌حجاب در این کشور پیاده نظام آمریکا است»، سایت‌ها و روزنامه‌ها اهانت کردند و فحش دادند که این آقا، خشن است و به دختران معصومی که قدری از موهایشان پیداست، لقب «پیاده نظام آمریکا» را می‌دهد، اما مردم با چشم خود دیدند که حرمت‌شکنان روز عاشورا چه سر و وضعی داشتند.