عید 87 با چهار فیلم در سینماها

«به همین سادگی» فیلمی که به آقایان توصیه شد: سهم اکران فیلم‌های جشنواره فجر در ایام نوروز، تنها یک فیلم است. «به همین سادگی» رضا میرکریمی که به عنوان بهترین فیلم جشنواره بیست و ششم فیلم فجر هم معرفی شد. این فیلم با بازی هنگامه قاضیانی، مهران کاشانی و نیره فراهانی در جشنواره سپری شده علاوه بر بهترین فیلم، سیمرغ‌های بهترین بازیگری و فیلمنامه را هم دریافت کرد.

دایره‌زنگی می‌نوازد: «دایره زنگی» اولین ساخته بلند سینمایی پریسا بخت‌آور و با فیلمنامه از اصغر فرهادی قرار است در گروه قدس به نمایش درآید. سیدجمال ساداتیان تهیه‌کننده این فیلم را برعهده داشته است و مهران مدیری، باران کوثری، صابر ابر، امین حیایی، بهاره رهنما، امید روحانی، محمدرضا شریفی‌نیا، گوهر خیراندیش، نیلوفر خوش‌خلق، نیما شاهرخ‌شاهی، اکرم محمدی، امیر نوری، ملیکا شریفی‌نیا، محسن قاضی مرادی، کیانوش گرامی، آفرین چیت‌ساز، مهدی پاکدل و نگار فروزنده به ایفا نقش می‌پردازد. این دو به ناچار راهی خانه‌ای در شمال شهر می‌شوند تا با کاری که انجام می‌دهند، پول مورد‌نیاز را تامین کنند.

قاسم جعفری بعد از «بازنده» با «مجنون لیلی» آمد: جدیدترین ساخته سینمایی قاسم جعفری بعد از «ماه مهربان»، «قاصدک»، «بازنده»، «گرگ و میش» در قالب یک اثر عاشقانه به‌ نام «مجنون لیلی» در گروه آفریقا به نمایش درخواهد آمد.

سینما «آزادی» را با «زن دوم» تجربه کنید: سیروس الوند با هفدهمین فیلم سینمایی‌اش «زن دوم» که فیلمنامه آن براساس کتابی به همین نام نوشته فرشته طائرپور و مینو کریم‌زاده ساخته شده است، اولین اکران سینما آزادی را در ایام نوروز دارد.