تماس از ساعت 12 تا 16: 88984382

چشمه‌های میدان توحید را ساماندهی کنید
وقتی پای تجهیزات مربوط به احداث تونل توحید به میدان جمهوری باز شد، همزمان قندی هم در دل همگان آب کردند، از این رو که گره کور ترافیک این محدوده هم (!) باز شود اما معلوم نیست هرازگاهی کلنگ ماموران شهرداری در زیرزمین به کجا می‌خورد که چشم شهروندان تهرانی به چشمه‌هایی که در وسط شهر، زیر چرخ ماشین‌ها قل‌قل می‌زند، روشن می‌شود. حالا که ماموران شهرداری موفق به اکتشاف این آب‌های زیرزمینی شده‌اند، شرکت آب و فاضلاب هم این آب‌های سطحی را ساماندهی کند که مردم شب عیدی گل‌آلود راهی منزل نشوند (!) سلیمانیان، کردستان


امور مشترکین هیچ کاره
قبض دو دوره موبایلم را بالاخره چند روز پیش پرداخت کردم. البته هنوز خطم قطع نشده است؛ به همین خاطر برای پیشگیری از قطع احتمالی با قبض به امور مشترکین رفتم؛ اما در نهایت تعجب آنها به من گفتند که موبایلتان قطع خواهد شد و ما نمی‌توانیم کاری کنیم. راهی هم نیست که ثابت کند شما قبض‌تان را پرداخت کرده‌اید.
محسنی، امیریه


سیاستمداران بازنشسته در چه حالند
در روزهای گذشته مطالبی در راهنمای روز چاپ شده بود که به وضعیت سیاستمداران مطرح جهان در زمان حاضر اشاره داشت، جا دارد در مورد نوع فعالیت و وضعیت سیاستمداران بازنشسته مطرح ایرانی هم صفحاتی اختصاص دهید.
ابراهیم‌زاده، کرمانشاه


تخم‌مرغ هم پرواز کرد
دیروز برای خرید تخم‌مرغ به یک سوپرمارکت مراجعه کردم. هنگامی که فروشنده برای ۵ عدد تخم‌مرغ ۷۰۰ تومان از من خواست برق از سرم پرید، تخم‌مرغ دانه‌ای ۱۴۰تومان؟! وزارت بازرگانی پاسخ دهد این گونه می‌خواهد بازار شب عید را تنظیم کند؟!
مسعودی ، بازار


گل پامچال به این گرانی نیست
حدود دو هفته پیش در یکی از صفحات گزارشی درباره گل پامچال نوشته بودید. من به عنوان مسوول تعاونی تولیدکنندگان گل‌و‌گیاه باید بگویم بیشتر اطلاعاتی که در مورد این گل درج کرده بودید، دور از واقعیت بود. مهم‌تر اینکه تولیدکنندگان گل‌ها را به قیمت پایین‌تری به توزیع‌کنندگان ارائه می‌کنند و با قیمت‌هایی که در این گزارش آمده بود، فاصله بسیاری داشت.
حسن شاه‌محمدی، ساوجبلاغ
راهنمای روز: قیمت‌هایی که در این گزارش آمده بود براساس قیمت‌هایی است که در بازار موجود است و هیچ گونه اغراقی در آن صورت نگرفته است.


سیگار گران شد
هنوز سال نو فرا نرسیده که مستند به قانون بودجه سال ۸۷ قیمت هر پاکت سیگار حداقل ۱۰۰تومان افزایش یافته است، برای مالکان محترم مژده می‌دهیم که از همین حالا به همین بهانه می‌توانند روی هر وجب ملک خود ۱۰۰هزار تومان اضافه کنند!!
یک شهروند از تهران