تماس از ساعت 12 تا 16: 88984382

معلمانی که حقوق ندارند
شغل اینجانب در شهر بندر انزلی معلمی است. من و همکارانم 12ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده‌ایم. به اداره آموزش و پرورش گیلان، بازرسی وزارت در تهران و اداره آموزش و پرورش بندر انزلی مراجعه کرده‌ایم اما هیچ جوابی نگرفته‌ایم. علاوه‌بر حقوقمان به ما سهمیه یا بن هم پرداخت نکرده‌اند.
علیان، بندر انزلی

منشور حقوق بشر کوروش
بابت چاپ مطلبی مربوط به کوروش کبیر بسیار متشکرم. اگر امکان دارد متن منشور حقوق بشر او را نیز چاپ کنید تا مردم با این بزرگ‌مرد بیشتر آشنا شوند.
خواجه‌محمدی، تهران

سرگردانی تاکسی‌ها در میدان آزادی
با شروع کار بازسازی میدان آزادی و افتتاح خطوط BRT، خطوط تاکسی در این میدان مدتی است دچار سرگردانی شده اند به طوری که دیگر تاکسی‌ها جای مشخص و معینی ندارند، چه کسی پاسخگوی این وضعیت است.
بیگی، آزادی

ایران‌خودرو دروغ گفت!
سال گذشته برای مدل E۲، تندر-۹۰ ثبت‌نام کردم. ایران‌خودرو در قرارداد خود عنوان کرده بود ماهانه مبلغ ۵۰هزار تومان به عنوان سود مشارکت به ثبت‌نام‌کنندگان این خودرو پرداخت خواهد کرد، این در حالی است که در دعوتنامه آخر این شرکت هیچ نشانه‌ای از اعمال این سود نشده و مجبور شدم مبلغ ۱۰میلیون و ۸۰۰هزار تومان را واریز کنم. چرا این شرکت پاسخگو نیست؟
علیرضا ظفرمند، رشت

چرا به خانم‌ها اهمیت نمی‌دهید؟
چرا از هر چه که آقایان دوست دارند برایشان گزارش تهیه می‌کنید اما به خواسته ما خانم‌ها درباره تهیه گزارش از بازار مانتو اهمیتی نمی‌دهید؟!
انصافی، ویلا

خرید خدمت چگونه؟
به عنوان یک مادر که فرزندم تحصیل کرده و اکنون مشغول کار است از مسوولان این پرسش را دارم که یک جوان تحصیل‌کرده ۲۸ساله در نظام چه نقش موثری را دارد. آیا می‌توان مثل چند سال پیش نسبت به خرید خدمت اقدام کرد؟
مجتبی، فرمانیه


عکس: بابک برزویه