شورای احزاب زنان اصولگرا در نامه‌ای به مقام معظم رهبری خواسته‌های خود را جهت نمایندگی مجلس هشتم بیان کرد.

به گزارش عصر ایران زنان اصولگرا در بخشی از این نامه آورده‌اند: نیاز است تا نمایندگان خانم مجلس در راستای به تصویب رساندن قوانین حمایتی برای زنان و جوانان این مرز و بوم اسلامی و تاکید بر کارآمدی نظام مردم سالاری دینی در پرسش از مسوولیان اجرایی اقدام جدی کنند و این امر را از واجب‌ترین واجبات خود بدانند، چرا که شان نظام مردم سالاری دینی اجرای عدالت و رفع ظلم و نابسامانی در کل جامعه است. در ادامه این نامه با انتقاد از آقایان اصولگرا آمده است: متاسفانه بدون در نظر گرفتن معیارها و تلاش‌های شورای زنان احزاب اصولگرا صرفا به عنوان پیاده نظامی که همیشه در خدمت است تلقی شدند. در نتیجه تعامل و مشارکت شورای زنان احزاب اصولگرا و شخصیت‌های صاحب نظر در این شورا نادیده گرفته شده و در تصمیم سازی دخالت داده نشده‌اند.

در بخش دیگر این نامه نیز نوشته شده است: شورای زنان احزاب اصولگرا انحصارطلبی جنسیتی را با نظام والایی که بر پایه توحید و مبتنی بر وحدانیت است و اساس اجرائیات آن باید حول محور عدل و عدالت باشد متناسب نمی‌داند.

آقایان می‌گویند که چرا زنان سهم خواهی می‌کنند؟ زنان همیشه با سهم کمی که پیش از هر انتخابات مجلس در دوره‌های گذشته و ایضا این دوره که بر اساس روال عملکرد گذشته است روبه‌رو می‌شوند علاوه بر سهم کم زنان را به حساب نمی‌آورند جای سوال دارد.