نگاه سوم- تالار وحدت در این هفته میزبان نمایش «شمس پرنده» به کارگردانی پری صابری بود. داستان این کار همان حکایت معروف شمس و مولانا است و در آن محمد حاتمی و سیروس اصلانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

آخرین اجرای این کار روز شنبه هفته آینده است. «شمس پرنده» مدت نه روز است که به روی صحنه رفته و در این مدت توانسته میزبان ۵۶۰۰نفر باشد و به فروش تقریبی ۵۲میلیون تومان دست پیدا کند. قیمت بلیت این کار ۱۰هزار تومان و ساعت اجرای این کار هر روز ساعت ۱۷ است.
یک تالار، سه نمایش
تالار مولوی نیز در طی این هفته میزبان سه نمایش بود.
«نمایش تهران 86-1385» به کارگردانی احمد کچاچیان و با بازی هنرمندانی چون محسن رستگار، نازگل نادریان، سروناز نانلکی، مهرداد ایران‌منش و محسن نوری هر روز در ساعت 17:30 در سالن اصلی مولوی بر روی صحنه می‌رود. این نمایش توانست در 7 اجرای خود میزبان 350نفر باشد و به رقم فروش 3641هزار تومان دست پیدا کند. این نمایش تا 20 آذر روی صحنه است و قیمت بلیت آن 2500تومان است. خلاصه داستان این نمایش درباره مردی است که تصادف می‌کند و چند لحظه در هوا معلق می‌ماند و طی آن سفر زمانی و مکانی به قبرستان تهران دارد.
«شارل دوگل» به نویسندگی و کارگردانی عبدالحسین لاله به مدت ۲ شب است که به روی صحنه رفته و حسین رجایی‌دوست، فرهاد زارعی و پیمان درخشان‌خوا در آن به ایفای نقش می‌پردازند. داستان این نمایش در فرودگاه شارل دوگل اتفاق می‌افتد و ماجرای دو ایرانی است که پلیس فرانسه آنها را دستگیر می‌کند. این کار در سالن کوچک و در ساعت ۳۰/۱۸ تا اول دی‌ماه هر شب روی صحنه خواهد رفت. قیمت بلیت آن ۲۰۰۰ تومان است.
«اکتر- رمئو و ژولیت» دو کار بایک بلیت است که هر شب در ساعت 19:30 به کارگردانی سپیده نظری‌پور بر روی صحنه می‌رود. این کار در طی 8 اجرای خود 400 بازدیدکننده داشته و 376هزار تومان فروخته است. در این کار دو نمایش فرزانه سهیل، حافظ قهرمان‌زاده و حسین امید به ایفای نقش می‌پردازند. این کار نیز تا 20آذرماه میزبان علاقه‌مندان به آن خواهد بود.
تالار هنر نیز با دو نمایش مخصوص کودک و نوجوان میزبان علاقه‌مندان به کارهای عروسکی و موزیکال است.
نمایش «ماهی» به کارگردانی محسن ایمان و نویسندگی ویدا قهرمان یک کار موزیکال است که هر شب در ساعت 18:45 دقیقه میزبان علاقه‌مندان است در این کار سیدآرش شریف‌زاده،‌ اکرم اصغری، مرضیه ایمانی و مریم اکبری حضور دارند. مدت زمان این نمایش 60دقیقه و بلیت آن 1000تومان است. نمایش «پسر و گرگ» نیز توسط جواد ذوالفقاری کارگردانی شد و مخصوص گروه سنی کودک و نوجوان است. داستان این نمایش درباره پسربچه‌ای است که برای گرفتن حق پدر و مادرش نزد پادشاه می‌رود و با مشکلات فراوانی رو‌به‌رو می‌شود.
این نمایش هر روز در ساعت ۱۷:۳۰میزبان علاقه‌مندان به کارهای عروسکی و موزیکال است و قیمت بلیت آن نیز ۱۰۰۰تومان است.