یک عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی ‌گفت: ائتلاف حدادعادل، قالیباف و ولایتی هیچ‌گاه نمی‌تواند وحدتی بین اصولگرایان ایجاد کند.

روح‌الله حسینیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ائتلاف قالیباف، حدادعادل و ولایتی موسوم به ائتلاف ۱+۲ گفت: وقتی خبر غیرمنتظره ائتلاف آقای حدادعادل، قالیباف و ولایتی را شنیدم شوکه شدم چون بنده نفس ائتلاف آقای حدادعادل با دیگران را قبول ندارم. وی افزود: ما آقای حدادعادل را به جبهه پایداری و اصول فکری این جبهه نزدیک می‌دیدیم به همین دلیل توقع نداشتیم که آقای حدادعادل بدون مشورت با برخی‌ها که اصولشان با ما سازگار نیست ائتلاف کند. این عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس (که ریاست آن باحداد عادل است) با بیان اینکه آقای حدادعادل برای چنین ائتلافی با هیچ یک از دوستان در فراکسیون مشورت نکرده است، ‌اظهار کرد: با توجه به وجود انتقاداتی که بنده در این رابطه دارم قرار شد که آقای حدادعادل در این باب پاسخ خود را به بنده بدهند که تاکنون پاسخی نداده است.

حداد عادل: ترفند تفرقه آمیز زدند

در همین حال، غلامعلی حدادعادل گفت: ملاک برای حضور افراد در ائتلاف ۱+۲ این است که افراد اصولگرا باشند و در نظرسنجی مشخص شود که در انتخابات رای دارند.

وی در جمع خبرنگاران افزود: افرادی سعی در القای این نظر دارند که فلانی در ائتلاف ۱+۲ عدد یک و دیگران ۲ هستند، این ترفندی است برای ایجاد تفرقه. این طور نیست که ما نامزدها را به این سه نفر محدود کنیم.

حدادعادل در پاسخ به این سوال که آیا از افراد وابسته به دولت هم در این ائتلاف استفاده می‌شود گفت: ملاک ما اصولگرا بودن افراد است. وی در ادامه با اشاره به هنوز تصمیم قطعی برای حضور در انتخابات نگرفته‌ام اظهار کرد: تلاش ما این است که اصولگرایان واقعی در انتخابات شرکت کنند.