جنجال خرید صندلی های گرانقیمت برای کمیسیون اجتماعی مجلس

رییس کمیسیون‌اجتماعی مجلس نسبت به برخی اخبار و سخنان مبنی بر ریخت و پاش‌های کمیسیون اجتماعی و خرید صندلی‌های طبی از سوی رییس این کمیسیون با مبالغ هنگفت واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، سلیمان جعفرزاده در حاشیه‌ جلسه‌ علنی دیروز مجلس با بیان این جمله که «جواب ابلهان خاموشی است» نسبت به این‌گونه سخنان واکنش نشان داد و گفت: برخی روزنامه‌ها از آن‌جا که تیراژ پایینی دارند می‌خواهند با این‌گونه خبرسازی‌ها مخاطب پیدا کنند.

وی با بیان این‌که چنین اخباری به هیچ‌وجه صحت ندارد، گفت: البته صندلی‌های کمیسیون اجتماعی تغییر کرده است، اما این صندلی‌ها با پول شخصی خریداری شده و متعلق به خود نمایندگان است و بعد از پایان دوره نمایندگی آن را با خود می‌برند و به هیچ‌کس هم ربطی ندارد.

جعفرزاده با بیان این‌که برای برخی مطبوعات متاسفم که به جای پرداختن به معضلات و تهدیدهای اجتماعی، به این‌گونه موارد می‌پردازند، گفت: طرح این بحث طی روزهای گذشته یک خبرسازی بیش نبوده است.

جعفرزاده با بیان این‌که هنوز برای پول آن صندلی‌ها بدهکاریم، در عین حال در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره برخی از سفرهای اعضای کمیسیون اجتماعی که این خبر هم طی روزهای گذشته در جراید منتشر شده بود، گفت: این سفرها نیز بازدیدهای استانی است و اتفاقا باید این‌گونه موارد برای مجلس نقطه‌ قوت باشد که کمیسیون اجتماعی آن در این حد فعالیت می‌کند.

خبرنگار دیگری درخصوص انتقادات اخیر فاکر به سفرهای هفتگی کمیسیون اجتماعی پرسید که وی پاسخ داد: این قضیه هیچ ربطی به کسی نداشت و این موضوع در حوزه‌ اختیارات هیچ‌کس نیست. وی با تاکید بر این‌که در کمیسیون اجتماعی مجلس هر اتفاقی که می‌افتد باید به تصویب کل اعضا برسد، گفت: از آن‌جا که اقدامات کمیسیون اجتماعی مجلس در سال گذشته بسیار برجسته بود، این‌گونه اقدامات برای برخی غیرقابل تحمل است. جعفرزاده با اشاره به سفری که به دعوت حزب‌الله لبنان به این کشور داشتند، اظهارداشت: این سفر به دعوت حزب‌الله لبنان صورت گرفته بود و هم‌اکنون نیز وزیر امور اجتماعی لبنان در تهران است که امروز نیز ایشان میهمان ما است و با اعضای کمیسیون اجتماعی دیدار خواهند داشت.