احداث سوله‌های ورزشی آقایان و بانوان در منطقه 20

در حالی که تاکنون ۱۱ سوله ورزشی ویژه بانوان در منطقه ۲۰ تهران به بهره‌برداری رسیده، ۶ سوله ورزشی نیز ویژه آقایان در این منطقه در حال احداث است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، بهنام ابوالقاسم‌پور رییس اداره تربیت‌بدنی این منطقه با اشاره به اینکه در ۳ سال گذشته حتی یک مترمربع فضای اختصاصی برای بانوان وجود نداشته است، افزود: در حال حاضر ۱۱ سوله ورزشی برای بانوان احداث شده که با توجه به پراکندگی مناسب آن در محلات، بانوان ساکن در این منطقه جنوبی تهران می‌توانند با کمترین هزینه از بهترین تجهیزات و امکانات استفاده کنند.

ابوالقاسم پور در ادامه با اشاره به اینکه سهم شهرری از زمین‌های چمن مصنوعی ۴۰ مورد است، افزود: ۶ سوله ورزشی در محلات دولت‌آباد، سلمان فارسی، فیروزآباد، شهید بهشتی، زمان‌آباد، عباس‌آباد و قاسم‌آباد در حال احداث است ضمن اینکه سوله ورزشی ویژه مددجویان اعصاب و روان نیز در بیمارستان رازی در حال اجرا است.

ابوالقاسم پور با بیان اینکه به دلیل بافت سنتی شهرری احیای ورزش زورخانه یکی از اولویت‌های شهرداری است، از احداث دو زورخانه در محلات سرتخت و نفرآباد خبر داد.

وی استادیوم ۳۵‌هزار نفری، خانه کشتی و استخر و سونای شهید مدرس را از دیگر برنامه‌های این منطقه عنوان کرد. مطالعات و طراحی فاز یک و دو استادیوم فوتبال شهرری در ۱۵۰‌هزار مترمربع زمین نیز در حال انجام می‌باشد.