ادبیات داستانی در صدر

مهر- در هفته‌ای که گذشت آثار حوزه ادبیات داستانی مانند تنهایی پرهیاهو، پسرحاجی باباجان،کافه پیانو، آذری غریب و «دا» در صدر پرفروش‌های بازار کتاب کشور قرار گرفت.

در فهرست پرفروش‌های کتابفروشان تهرانی و شهرستانی این هفته آثار حوزه ادبیات داستانی به همراه یک کتاب فلسفی با عنوان «پرسیدن بهتر از پاسخ دادن» بیشتر به چشم می‌خورد. «تنهایی پرهیاهو» را پرویز دوایی ترجمه کرده که سال‌ها پیش به هنگام نخستین چاپش فروش بالایی را به دست آورد.

مسوول این کتابفروشی همچنین به ترتیب کتاب‌های «فرزند پنجم»، «مهمان ناخوانده»، «کافه پیانو»، «خرده جنایت‌های زن و شوهری»، «یوزپلنگ‌هایی که با من دویدند»، «همخونه»، «ها کردن» و «بازی عروس و داماد» را به عنوان دیگر کتاب‌های پرفروش خود اعلام کرد.

کتاب‌های «اندی وارهل»، «فرهنگ بر و بچه‌‌های تهرون»، «گفت‌وگو با مارلون براندو»، «تخیل مکالمه‌ای»، «آذری غریب»، «پسر حاجی باباجان»، «گفت‌وگو با روبرتو پولی»، «کسی می‌آید» و «پیکر زن همچون میدان نبرد» را به عنوان آثار پرفروش خود در هفته گذشته معرفی کرد.

نشر چشمه نیز که در منطقه‌ای دیگر از بازار کتاب در تهران قرار دارد چاپ جدید «کافه پیانو» و «نگران نباش» را به عنوان پرفروش‌های خود معرفی کرد.

«دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد»، «پسر حاجی بابا جان»، «خرده جنایت‌های زن و شوهری»، «امشب در سینما ستاره»، «گداها همیشه با ما هستند» و «مفهوم دیالکتیک» نیز از دیگر عناوین پرفروش این کتابفروشی است