علی محمدنژاد گفت: یک ورزشگاه مجهز به زمین چمن فوتبال و سکوی تماشاچیان با گنجایش ۱۵‌هزار نفر در منطقه ۲۰ احداث می‌شود. شهردار منطقه ۲۰ با اعلام این خبر گفت: شهرری با داشتن قهرمانان بی‌شمار در رشته‌های مختلف ورزشی استحقاق این را دارد تا ازامکانات بهتر و بیشتری استفاده کند.

شهردار و رییس هیات فوتبال منطقه ۲۰ در ادامه افزود: این منطقه از دیرباز فوتبالیست‌های خوبی داشته و تعداد زیادی از بازیکنان آن به تیم ملی راه یافته و عده کثیری از آنها راهی تیم‌های برتر تهران شده‌اند.

وی در ادامه گفت: با احداث این ورزشگاه که در موقعیت خوب و با دسترسی آسان قرار دارد، بسیاری از مشکلات علاقمندان به ورزش در شهرری مرتفع خواهد شد، این در حالی است که با پیوستن تیم فوتبال راه‌آهن به شهرری در آینده این تیم برای انجام بازی‌های خانگی به چنین ورزشگاهی نیاز دارد.

محمد نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها زمین چمن قابل استفاده برای این تیم ورزشگاه طالقانی با گنجایش ۱۰‌هزار نفر تماشاچی است که در حال حاضر با مشکلات فنی دست به گریبان است و برطرف کردن آنها تا حدودی زمان می‌برد.

وی در ادامه درباره موقعیت این ورزشگاه گفت: این ورزشگاه بین جاده کمربندی سلمان فارسی و شهید آوینی و در نزدیکی مجتمع مسکونی ایرانیت احداث می‌شود که سالن سرپوشیده آن به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع به زودی به بهره‌برداری می‌رسد و در فاز دوم آن عملیات احداث زمین فوتبال ۱۵‌هزار نفری آغاز خواهد شد.