خبرگزاری مهر نوشت: علی مطهری نماینده شبستر در واکنش به عکس‌العمل علی مطهری نماینده تهران نسبت به مصاحبه اش با خبرگزاری مهر، از وی خواست پسوند نام خانوادگی‌اش را احیا کرده و در مصاحبه‌ها خود را «علی مطهری فریمانی» معرفی کند. نماینده شبستر ‌با اشاره به اظهارات نماینده تهران مبنی بر ضرورت ذکر نام خانوادگی قبلی‌اش (کوزه کنانی)، با تاکید بر اینکه فامیلی خود را سال‌ها پیش تغییر داده است، از نماینده تهران خواست خودش پسوند نام خانوادگی خود را احیا کند.

مطهری ادامه داد: با شناختی که از آقای علی مطهری نماینده محترم تهران، ری و شمیرانات دارم مطمئن هستم که ایشان کسی نیست که خود را نماینده‌تر از دیگران بداند تا بر آنها تعیین تکلیف کند.

وی افزوده است: در صورتی که تفکیک حوزه انتخابیه (شبستر یا تهران)، عضویت کمیسیونی در مجلس (صنایع یا فرهنگی) و تخصص (مهندس یا دکتر) مشکل ایشان را حل نمی‌کند پیشنهاد می‌کنم پسوند فریمانی را که از اصل فامیلی خود حذف کرده اند احیا و خود را مطهری فریمانی معرفی نمایند.

علی مطهری نماینده شبستر چندی پیش در مصاحبه‌ای پیش‌بینی کرده بود «تعداد وکیل‌الدوله‌ها در مجلس نهم افزایش خواهد یافت» که این موضوع بازتاب وسیعی داشت. در این میان نماینده تهران با توجه به تشابه اسمی با نماینده شبستر و در واکنش به سوءاستفاده برخی رسانه‌ها از این گفت‌وگو از نماینده شبستر خواسته بود هنگام مصاحبه با رسانه‌ها نام خانوادگی قبلی خود (کوزه کنانی) را به کار برد.