احمدی نژاد: پوشیدن کت و شلوار مهم نیست، روحیه خدمت مهم است

رییس‌جمهور گفت: پوشیدن کت و شلوار مهم نیست، روحیه خدمت مهم است. به گزارش واحد مرکزی خبر، احمدی‌نژاد در مراسم افتتاح طرح‌های صنعتی و عمرانی استان کرمانشاه با تبریک ماه مبارک رمضان افزود: ماه مبارک رمضان ماه مهر و محبت است و اگر همین ویژگی را در کشورمان و جامعه بشری داشته باشیم که همه برای سعادت دیگران کار کنند، آیا مشکل، تبعیض، اخلال، ظلم، اهانت و تحقیری باقی می‌ماند؟ باقی نمی‌ماند. وی ادامه داد: همه اینها زمانی است که افراد می‌خواهند فقط برای خودشان کارکنند و خود را محور و اساس قرار می‌دهند که با این شرایط مشکل ایجاد می‌شود، اما وقتی انسان از خود عبور کند مشکلی وجود ندارد.

احمدی‌نژاد افتتاح طرح‌های اجرا شده در استان کرمانشاه را انگیزه سفرش به این استان بیان کرد و افزود: من به عدد و رقم کار ندارم، بعضی‌ها به فیزیک طرح نگاه می‌کنند حال آن که عظمت طرح را باید در اندیشه و همت مجری آن دید.

رییس‌جمهور در ادامه گفت: امروز کسی تردید ندارد که اگر بخواهیم سرافراز زندگی کنیم باید ایران را بسازیم.

افتتاح ۵ طرح بزرگ صنعتی و عمرانی

در ادامه سفر پروژه‌ای رییس‌جمهور به استان کرمانشاه، با دستور احمدی‌نژاد عملیات اجرایی پنج طرح بزرگ صنعتی و عمرانی در این استان آغاز شد. به گزارش ایسنا، در جریان سفر رییس‌جمهور به استان کرمانشاه با دستور رییس‌جمهور بهره‌برداری از دومین کارخانه تولید کاشی و سرامیک کشور آغاز شد. همچنین با دستور احمدی‌نژاد کارخانه تولید خمیر مایه «پاک مایه کرمانشاه» تنها واحد بیوتکنولوژی فعال در غرب کشور در شهرک صنعتی اسلام‌آباد با ظرفیت تولید سالانه ‌٣ هزار و ‌٢٠٠ تن خمیر مایه خشک فوری به بهره‌برداری رسید. با دستور رییس‌جمهور عملیات اجرایی پروژه منوریل کلانشهر کرمانشاه نیز آغاز شد. طول مسیر اجرای پروژه قطار شهری کرمانشاه ‌١٣ کیلومتر و شامل ‌١٢ ایستگاه و دو توقفگاه و پارکینگ خواهد بود. همچنین با دستور رییس‌جمهور بهره‌برداری از سد مخزنی زاگرس در گیلان ‌غرب و آغاز عملیات اجرایی سد شرف‌شاه در سومار انجام شد. سد مخزنی زاگرس نیز با هدف تامین آب زراعی بیش از ‌٨ هزار و ‌٣٠٠ هکتار از اراضی دشت‌های گیلان‌ غرب و قصر شیرین و تامین آب صنعت منطقه به مقدار ‌١۵ میلیون متر مکعب در سال احداث شده است.