روزنامه اعتماد یادداشتی از زهرا نژاد‌بهرام با عنوان «نفی خشونت علیه زنان؛ راهبرد دستیابی به صلح پایدار» منتشر کرد. در بخشی از این یادداشت آمده است: در ایران نیز مساله خشونت علیه زنان بسیار جدی است، لایحه‌ای که بیش از ۱۰ سال برای امنیت زنان در میان قوه‌قضائیه و دولت رد و بدل می‌شد بالاخره در دولت دوازدهم به مجلس ارائه شد! اما تاکنون هیچ تلاشی برای مبدل کردن آن به قانون صورت نگرفته و حتی در دستور کار کمیسیون‌ها و هیات‌رئیسه نیز قرار نگرفته است! اعتماد درگذشت پروانه معصومی را نیز در صفحه اول خود با عنوان «پاییز به گل‌های داوودی هم رحم نکرد» منعکس کرد‌.

روزنامه کیهان در ستون کیهان و خوانندگان خود به نقل از فردی به نام دریابیگی نوشت: برخی می‌گویند، این همه مساله و مشکل در جامعه هست، شماها چرا به حجاب گیر داده‌اید؟ من می‌گویم: ما به حجاب گیر ندادیم دشمن به این قانون شرعی گیر داده و هر چیزی که دشمن روی آن حساس باشد و هزینه کند برای از بین بردنش، حتما مهم هست و باید به مقابله با آن پرداخت. در پیام دیگری در این ستون آمده است: حال که معلوم شده متهمان قتل مهرجویی و همسرش ۱۵ ساله هستند‌، چرا سلبریتی‌های معلوم‌الحال و اصلاح‌طلبان نمی‌گویند جای کودک در زندان نیست؟ چرا براندازان هشتگ اعدام نکنید نمی‌زنند؟ چرا امثال رامبد جوان و شهاب حسینی دنبال اخذ رضایت از خانواده مقتول نیستند؟ مرد باشند و بگویند مثل آمریکایی‌ها آلوده به استانداردهای دوگانه شده‌اند ‌و در صورت تضاد منافع سکوت اختیار می‌کنند.

 روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشت خود با عنوان «از این راه اشتباه برگردید» نوشت: اقدامات مشترک مجلس و دولت در زمینه بالا بردن هزینه زندگی مردم که در روز‌های اخیر به شکل‌های مختلف بروز کرده و می‌کند، این واقعیت تلخ را نشان می‌دهد که گویا کارگزاران و حکمرانان از مشکلات معیشتی مردم خبر ندارند یا اگر خبر دارند نمی‌خواهند به حل این مشکلات بپردازند. در ادامه این مطلب آمده است: افزایش سن بازنشستگی، خودداری از تغییر میزان معافیت مالیاتی کارمندان، اخذ مالیات از کشاورزان، اخذ یورو به عنوان عوارض خروج از کشور، بی‌عملی در برابر هجوم روزافزون بدون مجوز اتباع افغانی که هزینه سنگینی را بر اقتصاد کشور تحمیل می‌کند و دود آن مستقیما به چشم عموم مردم می‌رود و... از مواردی هستند که آینده معیشتی قشر متوسط و پایین جامعه را با مشکلات روزافزون مواجه می‌کنند.