به گزارش خبرگزاری تسنیم بر این اساس استان‌های خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری، مازندران، یزد، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خوزستان، آذربایجان غربی، همدان، گلستان، سمنان، لرستان، زنجان، گیلان، قزوین، آذربایجان شرقی، کردستان، اردبیل، ایلام، سیستان و بلوچستان و کرمانشاه، فوتی مبتلا به کرونا گزارش نکرده‌اند. در بقیه استان‌ها نیز تعداد موارد فوتی تک رقمی بوده است.

با این حال روز گذشته ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا با اشاره به کاهش موارد ابتلا به کرونا در کشور، از رسانه ملی خواست تا نسبت به شیوع مجدد بیماری هشدار دهد. او همچنین از مردم خواست همچون گذشته دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا وضع موجود تثبیت شود.

درهمین حال عباس شیراوژن، سخنگوی ستاد ملی کرونا با اشاره به مصوبات جلسه روز گذشته این ستاد از تزریق دز یادآور واکسن کرونا در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت کلیه گروه‌های سنی بالاتر از ۱۲ سال که ۶ ماه از آخرین نوبت تزریق واکسن‌شان گذشته است دز یادآور تزریق کنند.

روز گذشته نیز ۱۳۶ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی و ۳۹ نفر از آنها بستری شدند. درهمین مدت چهار بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.