مرحله تازه‌ای در پرونده جنایت شهرک شهید محلاتی

گروه حوادث- همسر قربانی جنایت شهرک شهیدمحلاتی که در آن مردی در توطئه زنانه‌ای به قتل رسیده است، برای بار دوم بازداشت شد. این زن که پس از سه ماه سکوت سرنخ اصلی را برای شناسایی عاملان اصلی جنایت در اختیار تیم تحقیق قرار داده بود، از سوی بازپرس ویژه قتل تبرئه و آزاد شد. بنابراین گزارش، زمستان سال ۸۴ با آتش‌سوزی خانه‌ای واقع در شهرک شهیدمحلاتی پلیس جنایی تهران در برابر قتل مردی قرار گرفت که ابتدا با ضربات چاقو از پای درآمده بود.

تجسس‌های پلیس تحت‌نظر بازپرس حسینی از شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران نشان داد که همسر این مرد می‌تواند اطلاعاتی از قتل داشته باشد و زمانی که وی بازداشت شد سه ماه اعتراف نکرد تا اینکه سکوت را شکست.با ادعاهای همسر مقتول، کارآگاهان به ردپای دو زن آشنا برخوردند که از قربانی کینه به دل داشته‌اند، وقتی این دو زن تحت تحقیق گرفته شدند، پذیرفتند در قتل دخالت داشته‌اند و مشخص شد آنان با طراحی نقشه جنایت، دو آدمکش اجیر کرده‌اند.

پسر آشنایی که عامل اصلی جنایت است وقتی بازداشت شد همه جزئیات قتل را فاش کرد و بازپرس جنایی، وی را عامل قتل و دو زن و یک پسر را به اتهام مشارکت در قتل روانه زندان کرد و رای به تبرئه همسر مقتول داد.وقتی کیفرخواست پرونده در اختیار قضات شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت، قاضی عزیز محمدی و چهار قاضی مستشار در بررسی‌های تخصصی ردپایی از دخالت مستقیم همسر مقتول به خاطر اختلافات دیرینه وی با شوهرش به دست آوردند و در دستوری قضایی خواستار بازداشت وی به اتهام مشارکت در قتل شدند.بدین ترتیب، بازپرس حسینی بار دیگر، همسر قربانی را برای تحقیق احضار کرد و وی به اتهام مشارکت در قتل بازداشت شد که قرار است در دادگاه کیفری و در برابر ۵قاضی از اتهام خود دفاع کند.

این زن تاکنون دخالت در طراحی نقشه قتل شوهرش را نپذیرفته است.