محمود واعظی در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین با بیان آنکه برای تحقق آنچه امنیت ملی و منافع ملی کشور را در برابر دشمنان و خارجی‌ها تامین می‌کند، دولت وظیفه خود را انجام می‌دهد، دفاع از سپاه را وظیفه دولت دانست و افزود: آقای روحانی اولین بار نبود که چنین حمایتی را انجام داد.

قدردانی سپاه از حمایت مردم و مسوولان

از سوی دیگر، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه با صدور پیامی از همدلی و همراهی صمیمانه و مواضع انقلابی مردم و مسوولان با سپاه در برابر تهاجم روانی هیات حاکمه آمریکا قدردانی کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، جعفری در این پیام با تاکید بر آمادگی دفاعی به‌عنوان اولویت قطعی نظام گفت: سپاه از ملت ایران در تعامل و سخنان پاسداری و محافظت می‌کند.

 «سپاه» خط مقدم مبارزه با داعش است

 در خبری دیگر به نقل از «ایسنا» کاظم صدیقی خطیب جمعه تهران هم دیروز با بیان اینکه برجام گرچه ظاهرش واقعا تلخ است اما آن مقدار که آمریکا و اروپا از آن سود برده‌اند ایران نبرده است، تاکید کرد: آمریکا و اروپا نتیجه قرارداد برجام را نقدا از ما گرفتند و آنچه را که قرار بود به ما بدهند را به نسیه گذاشتند. این نسیه را نیز پرداخت نکرده‌اند، اما این موضوع مقدمه‌ای شد برای بصیرت مردم و مسوولان تا القائات بعدی شیطان بزرگ و ایادی‌اش را قبول نکنند. همچنین به گزارش خبرآنلاین، خطیب موقت نمازجمعه تهران با اشاره به اینکه «سپاه پاسداران» خط مقدم مبارزه با داعش است، گفت: اتفاقات پسابرجام مایه بصیرت مسوولان شود.