ایرنا: خطیب نماز جمعه این هفته تهران، تقوا و خستگی‌ناپذیری را از شاخصه‌های بارز مسوولان در نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی با مدیرانی در تراز شهیدان رجایی و باهنر امکان‌پذیر است و حل مشکل بیکاری و افزایش تولید که از وعده‌های انتخاباتی رئیس‌جمهوری بود، فقط با یک روحیه تلاش جهادگرانه میسر خواهد بود.

کاظم صدیقی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: ریاست‌جمهوری به رفاه، تجملات، رضایت بیگانگان و پز دادن نیست. شهید رجایی و شهید باهنر شاخص مسوولیت در نظام اسلامی و در تراز نظام جمهوری اسلامی بودند. به گزارش خبرگزاری فارس او همچنین گفت: رئیس‌جمهوری در انتخابات وعده ایجاد ۹۵۵هزار فرصت شغلی در سال را دادند، امروز وقت عملی شدن وعده‌های انتخاباتی است.

نماز جمعه هفته آینده برگزار نمی‌شود

در خبری دیگر به گزارش «ایرنا» در پی هم‌زمانی عید سعید قربان با برگزاری نماز جمعه هفته آینده (دهم شهریورماه)، این فریضه عبادی-سیاسی برگزار نخواهد شد و نمازگزاران می‌توانند برای اقامه نماز عید سعید قربان در مصلای تهران حاضر شوند. ستاد برگزاری نماز جمعه در اطلاعیه‌ای ضمن اعلام این خبر، همچنین اعلام کرد: نماز سیاسی - عبادی جمعه تهران از نیمه دوم شهریور تا پایان آبان در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.