بازدید رییس سازمان هواپیمایی کشور  از باند دوم فرودگاه پیام کرج

کاپیتان خلبان رضا نخجوانی معاون وزیر راه و ترابری و رییس سازمان هواپیمایی کشوری روز سه شنبه از مجموعه فرودگاه بین المللی پیام کرج از استان البرز بازدید کرد. مدیر عامل و رییس سازمان منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه بین المللی پیام کرج در حاشیه این بازدید در گفت و گو با شبکه خبری کرج ، آشنایی هرچه بیشتر کاپیتان نخجوانی با توانمندی های مجموعه فرودگاهی پیام بویژه در زمینه مسافربری را از هدفهای این بازدید ذکر کرد. کاپیتان خلبان محمد نوروزی گفت:‌ بازدید از رمپ دوم بتونی به مساحت ۱۱۰ هزار متر مربع ، پارکینگ هواپیماهای سنگین و نیز خط جدید تاکسی وی برای دسترسی آسان مردم به راه ورودی باند از دیگر اهداف این بازدید بود.

وی خاطرنشان کرد:‌ این رمپ و تاکسی وی جدید تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و انتظار داریم با حمایت دولت تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

نوروزی اضافه کرد: کسب مجوزهای لازم برای احداث باند دوم و ترمینال مسافربری بویژه برای اعزام حجاج استان البرز از این فرودگاه و آموزشگاه خلبانی از دیگر مواردی است که در این بازدید مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد که‌ این مجوزها با مساعدت وزارت راه و ترابری و سازمان هواپیمایی کشوری در سفر آینده ریاست جمهوری به استان البرز محقق شود. فرودگاه بین المللی پیام کرج با سه هزار و ۶۰۰ هکتار مساحت در جنوب غربی شهر کرج مرکز استان البرز و ۵۵ کیلومتری غرب تهران واقع شده است.