گام بلند گروه صنعتی بازرگانی سلیمانی در توسعه صنعتی
گروه صنعتی بازرگانی سلیمانی در راستای توسعه صنعتی کشور و در قالب

1. شرکت نورد فولاد کرمانشاه
۲. شرکت مجتمع ذوب‌آهن فرامان کرمانشاه
3. شرکت شهرک صنعتی برسیان نوید پارس
۴. صنایع فولاد سازه برسیان
5. شرکت نورد فولاد برسیان

ضمن حضور در عرصه صنعتی و تولیدی و بازرگانی کشور و اخذ لوح و تندیس به عنوان واحد نمونه صنعتی مفتخر است که با حمایت مسوولان استانی و کشوری گامی بلند در محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال مولد برداشته و با اجرای طرح‌های صنعتی جدید و توسعه طرح‌های موجود، رسالت خود را بیش از پیش در سال تلاش مضاعف، کار مضاعف به منصه ظهور ‌رساند.

۱ - شرکت نورد فولاد کرمانشاه

شرکت نورد فولاد کرمانشاه در سال 1379 با هدف تولید انواع میلگردهای ساده و آجدار در زمینی به مساحت 50.000 متر مربع عملیات ساخت کارخانه‌ را شروع کرد و در مورخ 11 /5 / 1383 با همکاری متخصصین داخلی و خارجی به بهره‌برداری رسید. در این راستا تولید محصولات کیفی را در دستور کار خود قرار داده است و توانست با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا در مدتی کوتاه جایگاه ویژه‌ای را در میان مصرف‌کنندگان و همچنین صنعت فولاد کشور به خود اختصاص دهد.
اساسی‌ترین هدف شرکت نورد فولاد کرمانشاه بهبود مستمر کیفیت به منظور افزایش رضایتمندی مشتری بوده است.

مشخصات کلی شرکت
ظرفیت اسمی تولید میزان ۱۰۰.۰۰۰ تن در سال محصول کیفی طبق استاندارد ملی ایران به شماره ISIR.۳۱۳۲ می‌باشد.
تولیدات شرکت عبارتند از: انواع میلگردهای ساده و آجدار از سایز 10 تا 32 به صورت شاخه و کلاف
مواد اولیه مصرفی: فولادهای ساختمانی ST۳۷,ST۴۴ فولادهای کربن متوسط و کم آلیاژ می‌باشد.
مواد اولیه اصلی کارخانه شامل بیلت‌های فولادی با ابعاد MM100×100 می‌باشد.
آدرس دفتر مرکزی: تهران، میدان آرژانتین، خیابان ۱۷ بخارست، ساختمان نخل، طبقه سوم، واحد ۵، تلفن: ۸۸۷۰۸۰۵۰-۸۳۸۴۱-۰۲۱

۲ - شرکت مجتمع ذوب‌آهن فرامان کرمانشاه



این شرکت در سال 1385 تاسیس و با هدف تولید 400.000 تن شمش فولادی به روش کوره بلند و 400.000 تن مقاطع فولادی از سایز 10 تا 32 در زمینی به مساحت 88 هکتار و با اخذ مجوز از هیات‌‌مدیره محترم بانک ملی ایران و طی مراحل اداری و قانونی آن، عملیات اجرایی خود را در سال 1389 آغاز و طی مدت 36 ماه و در دو فاز به بهره‌برداری خواهد رسید. میزان اشتغال مستقیم طرح بالغ بر 1.005 نفر و اشتغال غیرمستقیم 12.000 نفر و میزان سرمایه‌گذاری طرح بالغ بر 294 میلیارد تومان می‌باشد.
با بهره‌برداری از طرح ذوب‌آهن فرامان کرمانشاه تا سه سال آینده علاوه بر صرفه‌جویی ۲۵۰ میلیون دلاری ارزی در سال،‌ ۱۲ درصد از میزان واردات فولاد به کشور نیز کاهش خواهد یافت.
آدرس دفتر مرکزی: تهران- میدان آرژانتین- خیابان 17 بخارست- ساختمان نخل- طبقه پنجم- واحد 10
تلفن: ۸۸۷۰۸۰۵۰-۸۳۸۴۱-۰۲۱

3 - طرح توسعه نورد کرمانشاه
با هدف افزایش بهره‌وری از عوامل کل تولید و متناسب با نیاز کشور و تکمیل خط تولید موجود و به منظور تولید میلگرد از سایز ۵/۵ تا ۱۰ و با ظرفیت ۱۰۰.۰۰۰ تن در سال در مراحل پایانی اخذ مجوز از سازمان صنایع و معادن استان کرمانشاه است که امید است در سال جاری عملیات اجرایی آن آغاز گردد که با اجرای کامل آن ۱۵۰ نفر اشتغال جدید در استان ایجاد خواهد شد.

۴ - شرکت شهرک صنعتی برسیان نوید پارس

این شرکت در تاریخ 13 /6/ 87 تاسیس شده است. موضوع شرکت عبارت است از: احداث شهرک‌های صنعتی خصوصی کارخانه‌های صنعتی و احداث پروژه‌های ساختمانی، کمک به ارتقای بهره‌وری در صنایع کوچک و توسعه در فناوری تامین خدمات زیربنایی مورد نیاز واحدهای صنعتی و ... .
عملیات ساخت این شهرک در منطقه برسیان واقع در ۳۰ کیلومتری استان اصفهان در حال اجرا می‌باشد.
دفتر مرکزی: اصفهان- بزرگراه شهید آقابابایی- بعد از درب غربی باغ غدیر- مجتمع اداری تجاری طاووسی- واحد 2 تلفن: 2647007-0311

صنایع فولاد سازه برسیان

این شرکت در تاریخ 17 /2 /88 و به منظور ساخت و تولید انواع سوله و پل‌های جرثقیل، سازه‌های فلزی، ساخت مخازن، ماشین‌آلات صنعتی، خدمات فنی مهندسی، ساخت و نصب و تجهیز ماشین‌آلات خطوط نورد و ... تاسیس شده است و عملیات ساخت و احداث آن پایان یافته و مجوز بهره‌برداری آن اخذ شده و آماده ارائه خدمات به واحدهای صنعتی می‌باشد.
دفتر مرکزی: اصفهان- بزرگراه شهید آقابابایی- بعد از درب غربی باغ غدیر- مجتمع اداری تجاری طاووسی- واحد ۲
تلفن: 2647007-0311