تالار معاملات بورس کشاورزی طی روز یکشنبه 28 مرداد ماه، شاهد رونق چشمگیر معاملات بود به طوری که با عرضه 8‌هزار و 560 تن کالا در سه رینگ معاملاتی گندم دامی، ذرت و کنجاله، ارزش معاملات روزانه بورس کشاورزی از 11‌میلیارد ریال فراتر رفت.

به گزارش روابط عمومی بورس کالای کشاورزی در این روز ۴‌هزار و ۷۶۰ تن کالا شامل ۴‌هزار و ۶۳۰ تن ذرت، ۱۰ تن سبوس گندم و ۱۲۰ تن کنجاله، به ارزش ۱۱‌میلیارد و ۳۴۳‌میلیون و ۷۰۰‌هزار ریال در تالار طلایی معامله شد.
کارگزاران بورس کالای کشاورزی در رینگ ذرت ، 5‌هزار و 260 تن ذرت دانه ای برزیل عرضه کردند که 4‌هزار و 630 آن به قیمت هر کیلو 2360 ریال بدون تغییر قیمت نسبت به روز ماقبل و جمعا به ارزش 10‌میلیارد و6 92‌میلیون و 800‌هزار ریال به فروش رفت.
رینگ کنجاله طی روز مذکور شاهد عرضه ۳‌هزار و ۲۹۰ تن کنجاله سویا و کلزا بود. در این رینگ، ۱۲۰ کنجاله شامل ۱۰۰ تن کنجاله سویای برزیل و ۲۰ تن کنجاله کلزای شیراز، به ارزش ۳۹۴‌میلیون و ۶۰۰‌هزار ریال خریداری شد. هر کیلو کنجاله سویا پلیت برزیل، به قیمت ۳۴۵۰ ریال و کنجاله کلزا پرک شیراز ۲۴۸۰ ریال معامله شد. این دو کالا نیز نسبت به روز ماقبل تغییر قیمت نداشتند.
کارگزاران در رینگ گندم دامی، 10 تن گندم دامی گرگان عرضه کردند که کل آن به قیمت هر کیلو 2230 ریال و به ارزش 22‌میلیون و 300‌هزار ریال معامله شد.