گروه بورس- «فملی» روز گذشته با وجود معامله ۴۵ قرارداد همچنان با صف خرید به کار خود پایان داد. به گزارش خبرنگار ما دیروز از ۴۶ قرارداد معامله‌شده در بورس آتی به ارزش یک میلیارد و ۷۸۴ میلیون و ۴۵۱ هزار ریال، تعداد ۴۵ قرارداد در اختیار قراردادهای «فملی» اسفندماه و اردیبهشت‌ماه قرار داشت و یک قرارداد معامله‌شده نیز در اختیار «وکار» اسفندماه بود.

این در حالی است که با وجود معامله پرحجم، قرارداد «فملی» اسفند با ۳۹ تقاضای خرید، «فملی» اردیبهشت‌ماه با ۶۳ تقاضای خرید و «وکار» اسفند با ۱۲ تقاضای خرید به کار خود پایان دادند.روز گذشته «فملی» اسفند با ۴۶۹ ریال افزایش قیمت و نوسان مثبت ۸۷/۳ درصدی به کار خود پایان داد که قیمت تسویه این نماد را به ۱۲ هزار و ۴۵۶ ریال رساند.

همچنین «فملی» اردیبهشت‌ماه دیروز با ۴۱۴ ریال افزایش قیمت و نوسان مثبت ۱۳/۳ درصدی روبه‌رو بود که در نتیجه قیمت تسویه این نماد در مبلغ ۱۳ هزار و ۵۵۹ ریال بسته شد. به این ترتیب تفاوت قیمت دو قرارداد «فملی» اسفندماه و اردیبهشت‌ماه به مبلغ ۱۱۰۳ ریال رسید. این در حالی است که تقاضای فروش باقیمانده در سیستم معاملات در رقم ۱۳ هزار و ۶۲۹ ریال بود.

«وکار» اسفندماه نیز با ۶۰ ریال افزایش قیمت در نتیجه معامله یک قرارداد روبه‌رو شد تا قیمت تسویه این نماد به مبلغ ۴۲۲۰ ریال برسد؛ بنابراین گزارش «وکار» اسفندماه در پایان معاملات دیروز ۱۲ سفارش خرید در قیمت ۴۱۷۰ ریال داشت.از سوی دیگر سایر نمادها نظیر «ومعادن» و «وغدیر» اردیبهشت‌ماه شاهد ۱۷ و ۱۴ تقاضای خرید بودند که معامله‌ای را نداشتند. این در حالی است که خریداران تقاضای خرید «وغدیر» اردیبهشت ماه را در قیمت ۵۲۰۰ ریال وارد سیستم کردند که در مقابل ۴ تقاضای فروش در این نماد قیمت ۵۵۴۰ ریال را شاهد بود.

از سوی دیگر تقاضای خرید «ومعادن» اردیبهشت ماه در قیمت ۷۹۰۰ ریال بود. همچنین «کچاد» اردیبهشت ماه نیز ۱۰ تقاضای خرید در قیمت ۶۲۰۰ ریال داشت.